BF december 2015 :-)
Haha, tur i oturen? Jag mår faktiskt ovanligt illa idag jag också. Är i v. 14+0 idag, vilken vecka är du i?
Haha, tur i oturen? Jag mår faktiskt ovanligt illa idag jag också. Är i v. 14+0 idag, vilken vecka är du i?
Ja vad spännande! Jag ska om exakt 4 veckor idag. Helt olidlig väntan!!!
Vi är också otroligt nyfikna på könet!!! Ser man inte på RUL så bokar vi in ett privat ultraljud ASAP. :D
Jag känner på mig att det är en pojke där inne! Har tom börjat kalla honom för mitt favoritnamn av våra namnförslag. ;)
Jag gissade iofs kille förra gången också, och då hade jag ju fel...
Jag avundas er som inte tänker kolla! Jag skulle aldrig klara det!
Usch det låter inte kul! Vad innebär detta?
Glad midsommar allihopa!
Någon mer än jag som börjat oroa sig för ekonomin och alla grejer man vill/behöver köpa till bebis? Vi har det inte direkt dåligt ställt men jag oroar mig ändå. Det är nog delvis därför vi redan börjat köpa grejer. Jag vet att det skulle funka lika bra att spara pengarna och köpa allting lite längre fram, men på något vis känns det skönt mentalt att kunna "bocka av" vissa grejer.
gällska88 - Gud vilken fin bild! Här i Stockholm var det inte i närheten av lika vackert igår vill jag lova.
Jag har instagram! :) Heter snitsig där. :) Någon mer?
moruri - usch vad jobbigt det låter! I svaga stunder så tror jag att de flesta kan ifrågasätta vad de håller på med när de skaffar fler barn, vilket känns helt naturligt då barn väcker känslor (många olika typer av känslor!) man knappt trodde att man hade inom sig. Hoppas att det känns bättre snart hur som helst! Kram!