Blomster84 skrev 2015-05-13 00:38:20 följande:
Det där med MF och utomkveds känner jag igen. Fick 3 missfall med min ex-man. 3 missfall och 2 utomkveds med mitt ex vilket slutade med akuta operationer så jag förlorade båda äggledarna. För snart 3 år sedan träffade jag Min underbara sambo och nu känner att vi vill ha barn tillsammans. Han har hela tiden vetat om min situation och varit fullt medveten om vad det innebär så here we go. Kan ju inte bli värre än vad som varit. Men visst är det en känslomässig bergochdalbana och en väldigt kostsam sådan. Tänker på er. Kram
Ja vilken resa. Beundrar din styrka att du går vidare.
Jag har bara haft ett utomkveds, och nog så jobbigt. Har försökt nu i va 2,5 år totalt och äldre blir man..
Tror att man alltid hittar styrkan på något sätt även om man inte tror det för stunden? Att vi alla i de här trådarna kommer starkare ut på andra sidan en dag även om allt suger för stunden? Jag hoppas så iallafall...
Jag som är vedskeplig har räknat ut att jag i år har det gått sju år av olycka och hoppas att den vänder just i år. Kan inte minnas att jag krossade någon spegel, men.. Fick en kronisk sjukdom, min mamma gick bort, en patienskada på två år med arbetslöshet och förlorad yrkeskarriär, och när man väl komma tillbaka igen hoppas vi ju iallafall att vi skulle ha tur med familjebildning, men icke...
Hoppas verkligen 2015 blir vårt för oss alla...lycka till alla...
Nu väntar en blastocyst i frysen i slutet av juni..