FET/IVF 2015 Maj
Tid på onsdag för återinföring! Såvida alla tre blastocyster inte gillar upptiiningen...
Beklagar för er som inte lyckats..
Håller tummarna för er som ruvar..
Och grattis till ni som plussat..
Tid på onsdag för återinföring! Såvida alla tre blastocyster inte gillar upptiiningen...
Beklagar för er som inte lyckats..
Håller tummarna för er som ruvar..
Och grattis till ni som plussat..
Bebisens hjärta slår!!!! Är så magiskt lycklig!
Börjat blöda ordentligt nu. Skit! :( Nåja, glad midsommar till er alla och håller tummarna för er :) stor kram!
Beklagar till er som börjat blöda :( nya tag efter sommaren! Själv fick jag tillbaka ett tre dagars 8 celligt embryo idag! Det var ett embryo av högsta kvalité sa dem. Av våra 12 ägge så blev det tot 8 befruktade men 5 av dem delades inte som de skulle. Så det blev ett fint till mig och 2 helt ok till frysen. De två till frysen hade lite fragment sa dem. Nu är man då ruvare för första gången! Hur har ni andra gjort under er ruvar tid? Sysselsatt er extra för att föra tankarna på andra håll eller bara levt som vanligt? Vilat extra mycket? Kram på er!
Så nu var jag äntligen ruvare av en 5 eller 6 dagars (glömde fråga). Testdag 7/7.
Har inte följt tråden på sista tiden så mycket, någon/några som fortfarande ruvar?
Jag ruvar på en tredagars, är på RD 4 :)
Kram
Hur går det för er? Ni som plussat, vad händer? Har ni fått tid till tidigt UL? Ni som ruvar, hur får ni dagarna att gå :/ Ni andra, hur ser det ut för er? Vilka skall göra FET/ ny ivf till hösten och vart går ni?
Kram till er alla kämpar!
Mycket märkligt. Vaknade upp att jag blött under natten och gör det fortfarande. Hade insättning i onsdag med en 5-6 dagars, alltså mellan ruvardag 3-4, hur är det möjligt? Någon mer som har haft så tidigt? (Det är ju sent för implantationsblödning med..)
Inga direkta vanliga menskänningar, men måste ju ha lätt binda.
Idag är den BIM dag om min ägglossning kommit "normalt". Men testade ju med stickor från dag 11 och fram till dag jag fick utslag som var fem dagar sen. Och alla andra gånger då jag haft sen äl har också mensen varit sen, dvs samma lutealfas...
Får ringa rep medicin imorgon. Någon som varit med om liknande?
Ja. Den kan ju hänt något med lutealfasen, men plötsligt från 14 till typ 8-9 dagar låter lite otroligt precis som du säger.
Vet ej om det var 5 eller 6 dagars vi fick men kliniken sa att den skulle fästa inom 1-2 dygn (om den gjorde det). Alltså senast fredags eftermiddag.. Men har ju blött mer än bara lite på pappret så vet ej...
Grattis till plusset Semlan, och hoppas det fortsätter!
Jaha, har blött som mens sedan lör/sön natt och har nu pratat med Huddinge. De är ju alltid restriktiva i sina svar och vill ju knappast inte analysera i saker som inte är säkra. (vilket iof är förståeligt) De kunde inte ge svar vad blödningen kunde vara och de skrev inte in negativt i journalen ännu och ville att jag skulle testa på testdag om dryga veckan.
Men även om det skulle vara någon chans, känns det ju rätt kört i mina ögon, även om jag fortfarande ska undvika alkohol ex.
Inför nästa FET troligtvis i augusti ska jag iallafall få gör VUL innan..vilket är ju bra..känns som man helst inte vill slösa bort dyrbara embryon för att mina hormoner spökar eller vad det än är.
Ja nu är det sommar, och solen och värmen börjar komma, får fokusera på det! Tror t o m att jag får bada nu efter FET insättningen..
Lycka till alla!
Har blött massor sen i söndags..nästan mer än vanlig mens (blödde massor klumpar)
Förstår inte vad som hände. 5 dagar tidig mens, missfall 4 dagar efter insättning av 6-dagars? Tror på knappast på så stor implantationsblödning..
Är uppgiven, ledsen, orkar inte mer..
Ledsen för er andra med!
Hoppas det går bra för dig Linda8110 på fredag!
Vad konstigt. Har du pratat med kliniken? Styrkekramar till dig
RD 11 idag. Mensvärken har avtagit och inga fler (ursäkta tmi) missfärgade flytningar sedan igår. Fortfarande tydligt plus på Stickan, kanske lite tydligare än igår. Vet varken in eller ut just ny, vågar inte hoppas :/