FET/IVF 2015 Maj
Jag har börjat få bruna flytningar :( har precis haft ägglossning för 4 dagar sedan så det låter otroligt att det skulle vara mensen. Ska göra FET på lördag. Måtte min kropp inte flippat ut ..... :(
Lycka till med FET!
Jag har börjat få bruna flytningar :( har precis haft ägglossning för 4 dagar sedan så det låter otroligt att det skulle vara mensen. Ska göra FET på lördag. Måtte min kropp inte flippat ut ..... :(
Äggstockarnas storlek och slemhinnan i livmodern såg bra ut förra veckan, ägglossningen kom på rätt dag osv. Det var det dom kollade efter sa dom. Så dom tyckte det var ok att köra på. Idag har jag inga bruna flytningar men det blir VUL imorgon för säkerhets skull. I annat fall får vi vänta tills sep. Nåja, vi får veta imorgon kl 10. Blir nog bra till slut. Tack för omtanken. Kram
Sanla varför tog de inte hormon styrd cykel denna gång med tanke på semesterstängt. Med progynon kan de styra lite mer och planera Fet.
Ska göra första FET och inväntar ägglossning. Min ägglossning kan ibland vara 3 dagar sen, nu är den minst fyra dagar sen. Har testar efter instruktion ca kl 8 varje morgon..
Kan man missa utslaget för ägglossning?
Kör clearblue..