• Gweny

FET/IVF 2015 Maj

Idag fick jag hem brevet med all information inför FET, så bara invänta att tiden ska gå...

• Gweny
    Hemlig78 skrev 2015-04-18 08:04:16 följande:

Är det någon som har satt in ett FET ägg ?

Hur går det för er?

det dröjer några veckor för mig. Så får följa er andra så länge.
  • Gweny
    Kingston skrev 2015-04-19 19:34:57 följande:

Jag testade men bara minus... Nu kom mensen (5 dagar för sent) så vi får se hur vi gör härnäst.

Vill ju så gärna köra på men är kroppen redo? Och sedan är det ju den där förbaskade ekonomin som man skall ta hänsyn till också =\

Uch jättetråkigt!!

Sen som du säger är det ju inte billigt direkt för er som måste betala själva
  • Gweny
    Idis90 skrev 2015-04-20 10:20:47 följande:

Hej! Hoppar in här om det är okej :) Efter ett misslyckat färskförsök ska jag nu i maj göra ett Fet försök, om dom överlever upptiningen. Hur mår ni andra som håller på med Ivf? Jag känner mig jättedeppig. Känns som det aldrig kommer att funka...

Välkommen in. Här är vi många som kämpat länge och fällt många tårar. Det skuggar ens liv och man kommer liksom inte vidare i livet!

Hoppas vi alla ska få lyckas.
  • Gweny
    Mysan10 skrev 2015-04-22 09:03:12 följande:

Hej!

Har följt båda Gwenys trådar medan jag väntat på att det ska bli vår tur att starta med vår första IVF. Går på Sahlgrenska i Göteborg och har börjat spraya. Mycket väntan blir det men förhoppningsvis äggplock v 21. :) Som tur är fick vi en återbudstid för första mötet för annars tror jag inte vi hade hunnit göra något försök innan sommaren. Så skönt att vara igång nu!

Lycka till alla!

välkommen in du med. Jag går också på SU. Vad bra att ni fick komma tidigare och hinner starta innan sommaruppehållet.
  • Gweny
    Pommac1 skrev 2015-04-23 22:48:45 följande:

Börjar spraya i morgon! Äntligen!

Så skönt att få komma igång!
  • Gweny
    Vincents mamma skrev 2015-05-21 16:10:44 följande:

Konstaterat missfall för oss... Lämnar tråden men önskar er alla lycka till!

Nej vad tråkigt!! nästan 1 år sedan precis som vi hade ma.
  • Gweny

Har legat lågt ett tag, men nu är vi igång med stimuleringen inför vårat FET, som planeras om 2 veckor. Ska in och göra vul nästa fredag, för att se hur slemhinnan ser ut.

Tråkigt läsa om er där det inte gick vägen denna gång!

• Gweny
    Blomster84 skrev 2015-05-21 22:08:05 följande:

Har inte riktigt haft nåt val. Vi är bara tre stycken som jobbar i butiken och har fått både missfall och utomkveds (op båda gångerna o sjukskriven 1 vecka/gång) medan jag varit på jobbet. Svårt att förklara bort frånvaron där. Och måste planera ivf behandlingarna runt alla högtider då jag omöjligt kan ta ledigt då. Hur gör ni andra när ni behöver ledigt från jobbet för ul, ÄP, ET, FET osv?

Jag har haft tur att vissa ggr varit ledig på schemat, men annars har jag fått säga till chefen och arb.kompisarna vet bara att jag är sjuk... inte velat berätta för alla.
  • Gweny
    Söndag skrev 2015-05-22 07:51:30 följande:

Klinikens testdag idag!

Lite "mensvärk" av och till de är det enda jag känner!! Men de är så underbart

Tänker på er som det inte gick vägen den här månaden och rädd för att själv hamna där... Kram!

Åh Grattis! !
Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj