FET/IVF 2015 Maj
Idag fick jag hem brevet med all information inför FET, så bara invänta att tiden ska gå...
Idag fick jag hem brevet med all information inför FET, så bara invänta att tiden ska gå...
Är det någon som har satt in ett FET ägg ?
Hur går det för er?
Jag testade men bara minus... Nu kom mensen (5 dagar för sent) så vi får se hur vi gör härnäst.
Vill ju så gärna köra på men är kroppen redo? Och sedan är det ju den där förbaskade ekonomin som man skall ta hänsyn till också =\
Hej! Hoppar in här om det är okej :) Efter ett misslyckat färskförsök ska jag nu i maj göra ett Fet försök, om dom överlever upptiningen. Hur mår ni andra som håller på med Ivf? Jag känner mig jättedeppig. Känns som det aldrig kommer att funka...
Hej!
Har följt båda Gwenys trådar medan jag väntat på att det ska bli vår tur att starta med vår första IVF. Går på Sahlgrenska i Göteborg och har börjat spraya. Mycket väntan blir det men förhoppningsvis äggplock v 21. :) Som tur är fick vi en återbudstid för första mötet för annars tror jag inte vi hade hunnit göra något försök innan sommaren. Så skönt att vara igång nu!
Lycka till alla!
Börjar spraya i morgon! Äntligen!
Konstaterat missfall för oss... Lämnar tråden men önskar er alla lycka till!
Har legat lågt ett tag, men nu är vi igång med stimuleringen inför vårat FET, som planeras om 2 veckor. Ska in och göra vul nästa fredag, för att se hur slemhinnan ser ut.
Tråkigt läsa om er där det inte gick vägen denna gång!
Har inte riktigt haft nåt val. Vi är bara tre stycken som jobbar i butiken och har fått både missfall och utomkveds (op båda gångerna o sjukskriven 1 vecka/gång) medan jag varit på jobbet. Svårt att förklara bort frånvaron där. Och måste planera ivf behandlingarna runt alla högtider då jag omöjligt kan ta ledigt då. Hur gör ni andra när ni behöver ledigt från jobbet för ul, ÄP, ET, FET osv?
Klinikens testdag idag!
Lite "mensvärk" av och till de är det enda jag känner!! Men de är så underbart
Tänker på er som det inte gick vägen den här månaden och rädd för att själv hamna där... Kram!