• Gweny

FET/IVF 2015 Maj

EricaSE83 skrev 2015-06-05 09:30:44 följande:

Har precis varit på sista vulet för denna omgång. Blåsorna har växt på sig fint så äggplock planerades till måndag förmiddag. Så skönt att det äntligen ska bli av! Hoppas på att vi kan få något tillbaka denna gång sååååååååååå mycket!!!!

åh så bra att dem växt fint. du ska se att ni får några fina starka nu!

vi har 5 st i frysen själva som väntar. har återföring på tisdag, nervöst.
  • Gweny
    EricaSE83 skrev 2015-06-05 11:08:56 följande:

TACK! :) Hoppas du har rätt 

Toppen att ni har så många som väntar i frysen, det borde absolut gå vägen för er med så fina resultat!! Jag hoppas på återföring på onsdag om allt går vägen, då kan vi ruva ihop!

Hon trodde att det skulle gå att plocka 6 ägg och det är med mina nya mer luttrade ögon bra resultat. Så länge nåt av dem går att använda är jag nöjd :)

Vore jättekul om vi fick ruva ihop och stötta varandra!

Ingen som inte gått igenom detta kan förstå hur det är.
  • Gweny

EricaSE83>> ja jätteskönt att få skriva av sig med andra Här. Har några få vänner som vet om våran sits, men är ändå inte samma.

Jag tyckte det var lite jobbigt med äggplock, men personalen var väldigt goa och inga problem få mer smärtlindring. Fick även en lugnande tablett innan.

Jag sätter in 2-dagars med.

• Gweny
    Blomster84 skrev 2015-06-05 16:48:48 följande:

Ja det stämmer. Kanske kommer skilja någon dag som max. Är du nervös för äggplocket? Hoppas innerligt att det kommer gå vägen för dig/er denna gången.

Gweny: Och lycka till till dig/er också!! Håller tummarna :)

Tack detsamma, kul att vi ligger nära varandra.
  • Gweny

Lindavik>> Grattis! ! smitta av dig ni på oss andra.

Nicka>> låter väldigt lovande! Blir det 2 el 5 dgr odling? Kommer vi ligga nära varann.

• Gweny

Grattis till er som plusat!

Vill ha tisdag nu och dags för återföringen!

• Gweny

Linda81>> grattis så kul!

Längta>> oj vad länge att vänta på td!

• Gweny

Erica>> Tack snälla! Sitter och laddar här hemma nu och vill att tiden ska gå fortare!

Linda81>> Grattis, så kul!

• Gweny

Nu ruvar jag! 1a embryot dem tinade upp klarade sig. Så har 4 kvar i frysen. Nu börjar en jobbig väntan. Hoppas!!

Erica>> spännande! Kommer vi följas åt nu.

• Gweny

Så kul att fler snart ska göra et/fet! Blir att hålla många tummar.

Bolih84>> ja får vi tro! Men är lite nervöst när stängningarna närmar sig.

Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj