• Nicka

FET/IVF 2015 Maj

[quote=75407862][quote-nick]Blomster84 skrev 2015-06-10 18:17:12 följande:[/quote-nick]Vad roligt! Det blir säkert många fina embryon till frysen också ska du se :)[/

Är fortfarande lite lätt chockad ;) tror ju knappt att de är sant!

• Nicka

[quote=75423774][quote-nick]EricaSE83 skrev 2015-06-15 13:42:13 följande:[/quote-nick]Är det nån mer än jag som blir jäkligt känslig mentalt av dom här Lutinustabletterna?

Det måste vara dem, för jag känner liksom inte riktigt igen mitt humör. Känner mig väldigt gråtmild och som att jag liksom inte har någon "hud" riktigt, utan blir ledsen för minsta lilla. Typ som PMS fast inte så arg utan mer ledsen, som att alla är emot mig. Igår såg jag krigsbilder på TV och satt och STORGRÄT så att jag hulkade och idag på jobbet när en kollega skojade om att jag gjort nåt fel (vi har en skojig jargong i vanliga fall och det var verkligen bara på skoj) så kände jag för att gå in på toa och grina.

Det kan inte vara gravsymtom för jag är bara på RD 5 med 2-dagars...

Om nån haft samma - lägger det sig eller får man räkna med att vara sånhär tills det är dags för TD?[/

Fick tillbaka en 5 dagars blastocyst igår och ända fram tills nu har jag känt mej så fruktansvärt taggad, känt mej glad o uppåt, men nu känner jag mej låg o nere :(

Ganska jobbigt! Borde ju såklart vara hur glad som helst med en liten prick i magen..skickar en styrkekram till dej!

• Nicka

[quote=75429511][quote-nick]EricaSE83 skrev 2015-06-16 20:31:03 följande:[/quote-nick]Fick hem papper nu som meddelar att inga embryon gått att frysa.

Tacksam att vi fick tillbaka ett fint, men blev ändå lite ledsen. Blir ännu mer nervös över om det ska funka eller inte nu. Om det inte gör det är det dubbelt jobbigt, att behöva köra igång nya behandlingar efter sommaren är inget jag går och hoppas på...

Snälla snälla snälla låt det få funka nu!!!![/

Tråkigt! Håller tummar och tår att de går vägen för er!

• Nicka
    Bolih84 skrev 2015-06-18 13:23:21 följande:

FET avblåst då inget av de 6(!) embron i frysen klarade upptining.. Bara vända och åka hemåt igen...

usch så tråkigt :( Styrkekramar till dej!
  • Nicka
    Semlan1988 skrev 2015-06-21 10:04:13 följande:

Detta känns ju inte så lovande, har mensvärk idag... Får alltid det en vecka innan den kommer. Det är inte så jag behöver ta en värktablett men den är där hela tiden och molnar :(

Säger detsamma :( har molvärk till och från, men inget blod iaf..
    vi får hålla tummar och tår att de är som de ska.
  • Nicka

Nu under kvällen så har värken ökat och även de missfärgade flytningarna :( känns inte alls bra! Hoppas att jag kan lyckas somna o kunna sova några timmar..

• Nicka

[quote=75451072][quote-nick]Linda8110 skrev 2015-06-22 16:11:27 följande:[/quote-nick]Usch vad man känner sin kropp väl. Massa blod kommer det nu....[/

Så tråkigt :( styrkekram till dej

• Nicka

[quote=75454619][quote-nick]Linda8110 skrev 2015-06-23 13:28:49 följande:[/quote-nick]Bebis hjärta slår och den har vuxit som den ska :) Däremot finns det blod i livmodern. Kan komma av att ett kärl har spruckit eller något. Detta blod kan irritera graviditeten och därför ökad missfallsrisk genom att det kan orsaka kramper som jag haft. Men just nu ser allt bra ut och det känns skönt :)[/

Skönt att allt är bra, vilken vecka? Som nån annan skrev, njut nu!! Kram

• Nicka

Har pratat med Carlanderska nu, hon förstod min oro över mensvärk och småblödningar/spottings. Detta behöver inte betyda missfall, kan vara blödning från något annat ställe, då slemhinnorna är sköra, kan oxå vara en bit av slemhinnan som har lossnat. Ska fortsätta med Lutinus och ta testet på torsdag sen får jag helt enkelt se va dom säger, kan säkert bli att jag får ta test igen om nån vecka..

Nickasworld.blogg.se

• Nicka

[quote=75455002][quote-nick]Linda8110 skrev 2015-06-23 15:06:32 följande:[/quote-nick]Lycka till! Jäkla elände med blod alltså...[/

Tack! Ja vilket skit..

• Nicka

Hej, vill önska alla ett stort lycka till och en trevlig sommar! Själv skall jag försöka njuta så gott de bara går. Hoppar ur tråden och hoppar in i nån juli/augusti tråd.kram

Nickasworld.blogg.se

• Nicka

[quote=75466725][quote-nick]Semlan1988 skrev 2015-06-26 12:44:16 följande:[/quote-nick]Ha en fin sommar! Följer redan din blogg <3

Kram![/

Tack! Kram

Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj