[quote=75423774][quote-nick]EricaSE83 skrev 2015-06-15 13:42:13 följande:[/quote-nick]Är det nån mer än jag som blir jäkligt känslig mentalt av dom här Lutinustabletterna?
Det måste vara dem, för jag känner liksom inte riktigt igen mitt humör. Känner mig väldigt gråtmild och som att jag liksom inte har någon "hud" riktigt, utan blir ledsen för minsta lilla. Typ som PMS fast inte så arg utan mer ledsen, som att alla är emot mig. Igår såg jag krigsbilder på TV och satt och STORGRÄT så att jag hulkade och idag på jobbet när en kollega skojade om att jag gjort nåt fel (vi har en skojig jargong i vanliga fall och det var verkligen bara på skoj) så kände jag för att gå in på toa och grina.
Det kan inte vara gravsymtom för jag är bara på RD 5 med 2-dagars...
Om nån haft samma - lägger det sig eller får man räkna med att vara sånhär tills det är dags för TD?[/
Fick tillbaka en 5 dagars blastocyst igår och ända fram tills nu har jag känt mej så fruktansvärt taggad, känt mej glad o uppåt, men nu känner jag mej låg o nere :(
Ganska jobbigt! Borde ju såklart vara hur glad som helst med en liten prick i magen..skickar en styrkekram till dej!