FET/IVF 2015 Maj
Testdag idag och plusset finns fortfarande kvar och har blivit starkare. Inga tvivel nu. Det bor ett litet pyre i min mage. :)
Testdag idag och plusset finns fortfarande kvar och har blivit starkare. Inga tvivel nu. Det bor ett litet pyre i min mage. :)
Testade imorse. Inte positivt. Det kan vara för tidigt jag vet men hoppet sjunker ändå lite. Det syns dock ett svagt streck i testrutan. Vad tror ni? Enligt testet skulle man då testa igen inom 48 h. Jag har egentligen testdag på lördag, är på ruvardag 12 idag. Ingen mens i sikte.. Någon mer som fått testdag en lördag? Kan ju inte ringa kliniken å tala om svaret., funderar på å testa på fredag igen och ringa då.
Rd 10 och idag fick jag ett svagt pluss med clear blue, någon mer som ser det?
Längta: grattis ????
Vilket superplus!!! Stort grattis! Spännande, kanske är det två stycken därinne?? :) Underbar start på helgen för er, nu ska det gå vägen!!!
Detta är helt ofattbart för mig. Efter 2 år och 3 månaders kämpande på egen hand, med pergotime och gonal-f sprutor för att sen få detta resultat på första ivf försöket. Jag trodde verkligen inte jag kunde bli gravid. Är det någon som vet vad som händer efter att man plussat? Nu blir det långa veckor tills 12-veckors gränsen är passerad.. Jag fortsätter hålla tummarna för alla er andra!
Gravid v6. 5+2
Fick hem papper idag att vi ska få gå på ett tidigt ultraljud nu i slutet på månaden. :) hoppas verkligen de 2 små knytena e kvar och visar små hjärtljud :)
Så spännande att se om det är 1 eller 2.
Kul att vi är tre stycken i samma vecka :) Jag ska på VUL 3 juli
Jag har ultraljud till veckan och e så fruktansvärt rädd för att de ska visa att våra 2 inte lever eller inte finns. Men har ja ngt och oroa mig för tycker ni?
Jag har ultraljud till veckan och e så fruktansvärt rädd för att de ska visa att våra 2 inte lever eller inte finns. Men har ja ngt och oroa mig för tycker ni?
Det tror jag knappast att du har :) Det är en magisk känsla att se hjärtat som tickar på! Lycka till!
Igår var vi på vul. Och sjukt nervös. Vi skulle se om vi såg ngt hjärtslag på något av de 2 dom satt tillbaka.
Ett litet frö med ett litet hjärta tickade på. Helt sjukt att se de måste ja säga. Men vi e överlyckliga över att den ena tog sig. Och idag gick vi in i v.8
De här e vår 4de ivf. Så ge inte upp allihopa. Många kramar.
Luten undran. I vilken vecka har ni eller tycker ni de e lämpligt att skriva in sig hos bm. ?