BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Dags att ge upp hoppet om denna månaden....
Bim-4 och heeeelt blankt testa-tidigt
Lika bra det. Imorgon begraver vi Meya och jag vill bara gå under
Ettbarnihimlen.bloggplatsen.se
Vad är det med mig?! Är annars en ganska tuff tjej men jag började nyss storböla för att min pojkvän har huvudvärk och inte ville pussas med mig.. Så han fick skuldkänslor och beställer pizza till mig nu, hahaha. Någon annan som känner sig extra känslig och "bölig"?
Har en känsla av att det inte blir något den här månaden, vilket jag inte heller räknat med :) men jag har iallafall tänkt tjuvtesta på Bim-4 som infaller på våran årsdag på tisdag.
Dags att ge upp hoppet om denna månaden....
Bim-4 och heeeelt blankt testa-tidigt
Lika bra det. Imorgon begraver vi Meya och jag vill bara gå under
Ettbarnihimlen.bloggplatsen.se
Jag tog ett RFSU imorse, trots att jag vet att dom är superdåliga innan bim. Är på äl+9 o fick ett superdupersvagt streck. Ska gå via Apoteket idag på vägen hem o testa ned nåt annat test. Åh hoppas hoppas nu.
Har 2ma 1mf sen vi började försöka juli2013 för syskon. Nu börjar jag tröttna så håll tummarna.
Det är ju länge kvar! Klart det finns hopp :) Är tidigt även att testa BIM-4!
Jag är Bim+1 och har 37.2 i temp. Men blankt test för två dagar sen (inte morgon urin med CB). Hoppas lite men känns inte som det blev något denna gång.
Läste igår att det bara är 1% att bli gravid på ÄL i min ålder. Så deppigt! Kanske måste inse att det inte blir fler barn för mig :'(
Jag tror jag fick min mens igår!? Kommer lite blod emellanåt. Kommer säkert igång på riktigt snart...