BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
min erfarenhet är att ögat ser bättre än kameran :) haha! Jag ser tyvärr inget streck där men det är ju svårt att fånga på bild, testa igen om ngn dag eller två :) Håller tummarna för ett starkt och tydligt streck! Ps. svagt streck är också plus
Vår erfarenhet av RFSU är att dom är sämst!
CB digital är väldigt dyrt men känsligt :) Tycker du ska prova det!
Här har vi gjort ett "bäst i test" inlägg ifall du vill läsa :)
mammaprat.blogg.se/2015/may/bast-i-test-graviditetstester-2.html
Vår erfarenhet av RFSU är att dom är sämst!
CB digital är väldigt dyrt men känsligt :) Tycker du ska prova det!
Här har vi gjort ett "bäst i test" inlägg ifall du vill läsa :)
mammaprat.blogg.se/2015/may/bast-i-test-graviditetstester-2.html
Fast vad jag har förstått här på familjeliv när man läser runt så är inte det digitala så superkänsligt, tror ett cb-plus är bättre då. Har varit med i många bim-trådar nu (tyvärr) och många som fått svaga positiva på cb-plus och stickor har fått Inte Gravid på digitalt. Om det är innan bim alltså! Men det är bara som jag uppfattat det efter att ha läst om andra.
Rsfu's vanliga stickor har samma känslighet som Cb's digitala.
Det bästa är att vänta till ngn dag efter bim, det har jag gjort och plussade med femte barnet förre veckan, alltid använt Rsfu's stickor
Behöver lite hjälp. Är på BIM+5 eller 6 idag, testat negativt på fyra test från graviditetskollen, det senaste var på BIM+3. Ska jag testa med något annat märke? Har ett RFSU Testa Tidigt hemma, vad är era erfarenheter av dom?
Vad tror vi om detta, mina kära testexperter? Missade jag peaken igår någon gång mitt på dagen och därmed har äl as we speak..!? Känns onekligen så i de nedre regionerna i alla fall. Vore trevligt med en tempökning imorgon för att bekräfta tesen.
Haha ja jag hoppas det blir vår tur nu :)
Min man e inte så glad över äl sexet haha han känner mer en press..så om de inte tagit sig nu så ska jag inte tala om när jag har äl...så slipper han få prestationsångest. Finns nog inget osexigare som äl sex haha
haft en hemsk dag... opererade bort en sned visdomstand och sen varit domnad på värktabletter... så knappt orkat känna efter... ugh bim-2 har varit jobbigt så hoppas bim-1 behandlar mig bättre.