BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Jösses va många som plussat! Grattis till er! Hoppas jag kan joina er bästa vecka :)
Har precis haft "för säkerhets skull"-sex dagen efter ägglossning. Så extremt osexigt. Vi började skratta en massa för vi var egentligen trötta och ville bara sova. Nä, det här med att ha sex på beställning är inte så upphetsande. :-P
Jini Shearer Du har kopierat en gammal lista. Kolla inlägg nr #1033 av Skyler. Där är den senaste.
Jobbigt att du operats! Ska vara riktigt smärtsamt att ta bort visdomständer har jag hört.
Här känns det tyvärr som att mensen är på gång. Några dagar till bim den 12:e och blankt testMen har en fundering: Om man läser bak på cb plus står det att enbart 56 % ( om jag minns Rätt)plussar på bim-4 och några fler procent på bim -3 sedan större procent på bim -2 och - 1
Med de tidigare testen finns risken att man tänker att man inte kan vara gravid om man inte fått positivt redan på bim - 4.
Dagens test, tydligt att det nu är positivt! Tyvärr får jag inte upp bilder via mobilen, ska se vad jag kan göra när jag får tag i en dator
Jaha. Vad säger vi om det här då..? Kan tillägga att tempen endast var 0,2 grader högre än igår.
Dagens test, tydligt att det nu är positivt! Tyvärr får jag inte upp bilder via mobilen, ska se vad jag kan göra när jag får tag i en dator
Hej :)
Jag och min sambo försöker skaffa barn hade äl
för 9 dagar sedan och brösten har ömmat sedan 7 dagar tillbaka och har lite huggningar i tjejmagen från å till.
Kan detta kanske vara ett tecken på graviditet?
Kram på er
Ska testa nu på morgonen på bim -2, det bör väl visa om där är nåt.