• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • bjarnes12
    bjarnes12 skrev 2015-05-08 19:05:07 följande:

Tack ????

Skulle vara tack och glad gubbe inte massa??!
  • Angie4

Hej

Får jag hoppa in här? Har BIM 17/5 och sen igår riktigt ömma bröst o ont i tjejmagen och kan inte låta bli att hoppas ?

• Maka94
    Angie4 skrev 2015-05-08 20:20:26 följande:

Hej

Får jag hoppa in här? Har BIM 17/5 och sen igår riktigt ömma bröst o ont i tjejmagen och kan inte låta bli att hoppas ?

Åh jag har bim 16/5, jag känner inte av något alls än, förutom en ihållande huvudvärk :/
  • Angie4
    Maka94 skrev 2015-05-08 20:26:02 följande:

Åh jag har bim 16/5, jag känner inte av något alls än, förutom en ihållande huvudvärk :/

Då får vi hålla tummarna för oss båda. Jag vågar ju inte hoppas för mycket eftersom det är första försöket för oss... men shit det är ju helt omöjligt att inte gå o fundera en massa...
  • Fronten
    bjarnes12 skrev 2015-05-08 18:22:34 följande:

Kunde inte låta bli..

Apotekets test.

Min fina son ska bli storebror!

Stort grattis
  • Tassen

Helvete! Ser ut som att äl är på gång och sambon reste bort idag och kommer hem om en vecka!!!! Hoppas de små simmarna från igårkväll överlever!!!
  • Symetrical
    Tassen skrev 2015-05-08 21:26:40 följande:

phpZXzWwj06289.jpg

Helvete! Ser ut som att äl är på gång och sambon reste bort idag och kommer hem om en vecka!!!! Hoppas de små simmarna från igårkväll överlever!!!

Amevafan! Timingen på den då! Aja, vi hoppas på snabb stegring så att du får positivt imorgon => nedsläpp på söndag. Tre dygn skall tametusan de små jäklarna kunna överleva!

Keep us updated!
  • Symetrical
    isali skrev 2015-05-08 18:17:15 följande:
    Fan vad bra! And make som damn babies ;)
    Done and done (fingers crossed)!!!
  • Tassen
    Symetrical skrev 2015-05-08 21:31:42 följande:

Amevafan! Timingen på den då! Aja, vi hoppas på snabb stegring så att du får positivt imorgon => nedsläpp på söndag. Tre dygn skall tametusan de små jäklarna kunna överleva!

Keep us updated!

Ja, så jävla typiskt. SLÄPP Då JÄVLA ÄGG! Haha. Nåja, haft väldigt mycket trevligt sex denna månad iaf så jag har ju iaf haft trevligt om dom nu inte lyckas överleva. :-P