• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • eg90

Är på cykeldag nr 33 idag. Brukar få mens runt 31.

Gjorde ett test igår morse men det visade inget.

Har en del känningar i magen men det kan väl vara molvärk också?

De senaste dagarna har jag haft lätt metallsmak i munnen, konstig huvudvärk och mensvärk i magen utan mens.

Hoppas på ett plus om någon dag

• eg90

Okej... 5 min efter att jag skrev senaste inlägget så kom mensen :@

• soofa
    Donner82 skrev 2015-05-09 13:57:45 följande:

Ligger på en solstol i 31 grader och göttar mig med min lilla familj - men i hemlighet längtar jag efter mina grav-test där hemma i skåpet hehe... :) Hade ÄL i söndags när vi kom hit. Lägligt - en hel vecka med mys (och lite innan). :) Men nu längtar jag till BIM!!! Kommer testa imorgon kväll när vi kommer hem. :)

Åh, spännande! :)
  • Tassen
    Symetrical skrev 2015-05-09 12:40:06 följande:

Eller så missade du stegringen och ägget har redan släppt..? Hoppas på antingen det, eller också att det inte blir positivt förrän om typ en vecka. :-P

När kommer sambon hem då? Och när borde du ha äl enligt kalendern?

Hoppas jag missat stegringen.

Borde haft äl för 8 dagar sen ca. Så tror inte den kommer om en vecka då jag ska ha BIM. Men med denna lutealfas så blir det nog inget ändå.
  • Kixpix
    Donner82 skrev 2015-05-09 13:57:45 följande:

Ligger på en solstol i 31 grader och göttar mig med min lilla familj - men i hemlighet längtar jag efter mina grav-test där hemma i skåpet hehe... :) Hade ÄL i söndags när vi kom hit. Lägligt - en hel vecka med mys (och lite innan). :) Men nu längtar jag till BIM!!! Kommer testa imorgon kväll när vi kommer hem. :)

När ska du ha BIM? En vecka efter ÄL är inte ens lönt att testa. Jag testade ÄL+13, visade ett mycket svagt plus :)
  • soofa
    eg90 skrev 2015-05-09 14:07:56 följande:

Okej... 5 min efter att jag skrev senaste inlägget så kom mensen :@

Åh, vad kroppen kan vara elak ibland! :/
  • Symetrical
    Tassen skrev 2015-05-09 14:54:03 följande:
    Hoppas jag missat stegringen.

Borde haft äl för 8 dagar sen ca. Så tror inte den kommer om en vecka då jag ska ha BIM. Men med denna lutealfas så blir det nog inget ändå.
    Samma problem som jag har. 6-7 dagars lutealfas är allt annat än optimalt när man vill bli gravid. Mög är vad det är! Har du testat något mer?
  • Tassen
    Symetrical skrev 2015-05-09 16:35:24 följande:

Samma problem som jag har. 6-7 dagars lutealfas är allt annat än optimalt när man vill bli gravid. Mög är vad det är! Har du testat något mer?

Ja, men det visar samma som imorse. Har massa molvärk just nu..
  • Maka94

Brösten har börjat ömma, lätt molvärk i magen, stickande känsla i bäckenet.. Håller alla tummar. BIM-7 idag..

• Symetrical
    Tassen skrev 2015-05-09 17:09:43 följande:
    Ja, men det visar samma som imorse. Har massa molvärk just nu..
    Låter som att det är på g att släppa när som nu då! Håller tummarna att du missade peaken! Har du koll på tempen? Isf vet du ju mer exakt. Ganska skit samma förvisso, som du själv skrev, eftersom sambon ändå är borta, så inte mycket att göra åt det oavsett. Men som det kontrollfreak man (läs jag) är vill man ju ändå veta!