BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Är på cykeldag nr 33 idag. Brukar få mens runt 31.
Gjorde ett test igår morse men det visade inget.
Har en del känningar i magen men det kan väl vara molvärk också?
De senaste dagarna har jag haft lätt metallsmak i munnen, konstig huvudvärk och mensvärk i magen utan mens.
Hoppas på ett plus om någon dag
Okej... 5 min efter att jag skrev senaste inlägget så kom mensen :@
Ligger på en solstol i 31 grader och göttar mig med min lilla familj - men i hemlighet längtar jag efter mina grav-test där hemma i skåpet hehe... :) Hade ÄL i söndags när vi kom hit. Lägligt - en hel vecka med mys (och lite innan). :) Men nu längtar jag till BIM!!! Kommer testa imorgon kväll när vi kommer hem. :)
Eller så missade du stegringen och ägget har redan släppt..? Hoppas på antingen det, eller också att det inte blir positivt förrän om typ en vecka. :-P
När kommer sambon hem då? Och när borde du ha äl enligt kalendern?
Ligger på en solstol i 31 grader och göttar mig med min lilla familj - men i hemlighet längtar jag efter mina grav-test där hemma i skåpet hehe... :) Hade ÄL i söndags när vi kom hit. Lägligt - en hel vecka med mys (och lite innan). :) Men nu längtar jag till BIM!!! Kommer testa imorgon kväll när vi kommer hem. :)
Okej... 5 min efter att jag skrev senaste inlägget så kom mensen :@
Samma problem som jag har. 6-7 dagars lutealfas är allt annat än optimalt när man vill bli gravid. Mög är vad det är! Har du testat något mer?
Brösten har börjat ömma, lätt molvärk i magen, stickande känsla i bäckenet.. Håller alla tummar. BIM-7 idag..