• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • soofa
    Symetrical skrev 2015-05-09 09:55:59 följande:

Segast ägglossning i stan! phpTkcMnp61611.jpg

Men vad segt då! Jag hejar på jag med och hoppas det hjälper!
  • fkh

Här kom mensen på bim+1, helt förstörd. Var visserligen "bara" vårat fjärde försök men var helt bergsäker denna gång, även om jag försökte intala mig annat så kände jag på mig innerst inne att jag var gravid. Känner mig grundlurad. :(

• Symetrical
    Tassen skrev 2015-05-09 11:07:10 följande:
    Dessa jävla äggfanskap alltså. Tyckte mitt äl test idag var svagare så jag vet inte. Kanske testade för tidigt.. ? Men känns ju att det kvittar när sambon ändå är borta.
    Eller så missade du stegringen och ägget har redan släppt..? Hoppas på antingen det, eller också att det inte blir positivt förrän om typ en vecka. :-P

När kommer sambon hem då? Och när borde du ha äl enligt kalendern?
  • Symetrical
    soofa skrev 2015-05-09 11:10:20 följande:
    Men vad segt då! Jag hejar på jag med och hoppas det hjälper!
    Merci beaucoup! Får väl äl typ samtidigt som du!
  • soofa
    sommarblomma1 skrev 2015-05-09 12:27:10 följande:

Nån som vet om det finns en bim juni grupp? Hittar ingen?

Finns en Vi med BIM i slutet av maj/början av juni-grupp. :)
  • soofa
    Symetrical skrev 2015-05-09 12:41:54 följande:
    Merci beaucoup! Får väl äl typ samtidigt som du! smile5.gif
    Haha, hoppas inte du behöver vänta en hel vecka till! :)
  • soofa
    fkh skrev 2015-05-09 11:31:44 följande:

Här kom mensen på bim+1, helt förstörd. Var visserligen "bara" vårat fjärde försök men var helt bergsäker denna gång, även om jag försökte intala mig annat så kände jag på mig innerst inne att jag var gravid. Känner mig grundlurad. :(

Tråkigt! Ännu värre när man verkligen har ställt in sig på att man är gravid. :/ Kram!
  • fkh
    soofa skrev 2015-05-09 13:05:30 följande:

Tråkigt! Ännu värre när man verkligen har ställt in sig på att man är gravid. :/ Kram!

Tack. Nya tag nästa månad!
  • Donner82

Ligger på en solstol i 31 grader och göttar mig med min lilla familj - men i hemlighet längtar jag efter mina grav-test där hemma i skåpet hehe... :) Hade ÄL i söndags när vi kom hit. Lägligt - en hel vecka med mys (och lite innan). :) Men nu längtar jag till BIM!!! Kommer testa imorgon kväll när vi kommer hem. :)