• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • Symetrical

Yay! Fick nyss en ganska tydlig tempdipp. 0,4 mindre än i morse (brukar jämt ha typ 0,4 mer på kvällen än morgonen), så hoppas verkligen att det vart nedsläpp på riktigt nu!

• GlitterLina
    Symetrical skrev 2015-05-12 21:07:27 följande:

Yay! Fick nyss en ganska tydlig tempdipp. 0,4 mindre än i morse (brukar jämt ha typ 0,4 mer på kvällen än morgonen), så hoppas verkligen att det vart nedsläpp på riktigt nu! smile2.gif

Fast ska inte tempen hålla sig högre & inte sjunka? Utan det sjunker när mens e på g?

Eller har jag missförstått det?
  • Kixpix

Från den att ÄL har börjat så stiger tempen och tempen fortsätter att vara "hög" under hela graviditeten (om man nu blir gravid) eller så sjunker tempen innan mens..

• GlitterLina
    Kixpix skrev 2015-05-12 22:38:10 följande:

Från den att ÄL har börjat så stiger tempen och tempen fortsätter att vara "hög" under hela graviditeten (om man nu blir gravid) eller så sjunker tempen innan mens..

Så jag tänkte att det va :)
  • Symetrical
    GlitterLina skrev 2015-05-12 21:52:53 följande:
    Fast ska inte tempen hålla sig högre & inte sjunka? Utan det sjunker när mens e på g?

Eller har jag missförstått det?
    Har du het rätt i, men man får ofta en liten dipp i tempen precis när ägget släpper, för att sedan stiga dagen därpå.

Dock berodde nog den tempdippen snarare på något jag ätit eller druckit, för idag vart den inte högre än vanligt.

Det positiva är dock att det i alla fall inte är någon tvekan om att testet är positivt nu.
  • waan

Bim +1 och nu känns det som att mensen är på g, stramar riktigt ordentligt i tjejmagen :/

• Angdev

BIM+1 ingen mens, inget plus. Dags att inse att mensen är försenad? :(

• HardrockGoddess
    Angdev skrev 2015-05-13 07:33:11 följande:

Har en gammal klasskamrat som är barnmorska. Hon menar att man helst ska vänta en hel vecka att testa efter BIM, pga hcg-halterna.

Håller tummarna för dig!
  • HardrockGoddess
    Angdev skrev 2015-05-13 07:33:11 följande:

Har en gammal klasskamrat som är barnmorska. Hon menar att man helst ska vänta en hel vecka att testa efter BIM, pga hcg-halterna.

Håller tummarna för dig!
  • boniish

BIM +2 ännu ingen mens. Öm om brösten , kissar lite oftare än vanligt. Annars inga andra symtom. Väntar in till fredag för test om mens inte kmr