• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • Kolan91
    EliWe skrev 2015-05-13 16:08:36 följande:
    Jupp, om inte mensen kommer så testar jag imorgon eller fredag.. Känns dock som värsta mensen kommer börja närsomhelst. Så är tråkigt att slösa på test, men vill kunna ta ett glas vin i helgen om jag nu inte är gravid. Är ju långhelg :)

Samma här.. ska bli 16 grader och sol! Solig
    Dock skulle jag hellre vara gravid haha!

• Kolan91
    HardrockGoddess skrev 2015-05-13 16:12:20 följande:
    Jag kommer förmodligen att testa, men har ju blivit så besviken. Har BIM på söndag så på fredag är det -2.

Kommer testa med morgonurin om jag inte ändrar mig i sista sekund. :)

Drömde i natt att jag vaknade med blodiga trosor... hoppas det inte var en sanndröm.

Okej, kommer också testa på morgonen...

Usch då, hoppas att mensen utebilr. Håller tummar och tår för er andra också som ska testa denna vecka.

Bara andra försöket för vår del men vill så gärna skrika ut min lycka till min blivande man: "Du ska bli pappa!!!!"
    Hoppas att det sker snaaaaaaart! Tyst

• debbie85
    mkes skrev 2015-05-13 13:51:34 följande:

KLART du ska! Ju fler som tar testo större chans att någon får ett plus dessutom!

Helt sant!
    mkes skrev 2015-05-13 14:47:27 följande:

Haha, ja! Så blir man sur när testet visar negativt, men VAD trodde man liksom?!

Stick -skitbra symptom ju! Hade det i flera veckor när jag var gravid förra gången! Det är liksom det symptomet jag letar efter varje månad. Har inga symptom här! Kände av stick i magen under en kväll på äl+5 och tänkte att nu jäklar händer något, men sen försvann sticken och alla förhoppningar med det.

Är det sant? Nu får jag upp hoppet lite! Har en massa stick.

Håller tummarna för att du är gravid trots att du inte har några symtom!
    Symetrical skrev 2015-05-13 15:14:37 följande:

Oväntat svar!

Jag vet! Jag blev jätteförvånad!
    Kolan91 skrev 2015-05-13 15:36:00 följande:

Tokblankt!! Så sur!! Antingen får jag en mens gånger 100 eller så ligger det ändå en liten kotte där!! 

Jag ger inte upp förens BIM dagen.

Jag ska testa mig igen på fredag! Någon mer som kommer testa då som man kan sympatisera med? Hehe..

Åh nej! Vad tråkigt! Hoppas du testar positivt snart! Jag ska antagligen också testa på fredag.
  • Maceka

Har också tjuvstartat med testandet. Om man granskar riiiikrtigt noga tycker jag mig se en skugga men det är säkert en inbillning! Annars hade jag jätte ömma bröst från äl men det har avtagit lite nu

• Maceka

På tal om drömmar. Haft riktiga mardrömmar flera nätter nu. Huven som flyger o jätte märkliga saker. Vaknar och gråter. Kan det vara ett gravtecken tro?

• GlitterLina
    Symetrical skrev 2015-05-13 15:10:19 följande:
    Då är vi riktigt synkade! smile1.gif

Har sjuka äl-smärtor idag, så känner mig sådär sugen på att mysa, men har ändå bokat in sexdate med karlen ikväll. Vad gör man inte liksom!?!?? smile2.gif
    Ja precis inte det roligaste när man har så ont. Har med det. Hade inget sex igår men i förrgår å ska försöka få till det idag :)

Spännande å se hur det går för oss :)

Håll mig uppdaterad
  • Angdev
    HardrockGoddess skrev 2015-05-13 08:34:02 följande:
    Har en gammal klasskamrat som är barnmorska. Hon menar att man helst ska vänta en hel vecka att testa efter BIM, pga hcg-halterna.

Håller tummarna för dig!
    Tack <3. Hoppas din klasskamrat har rätt.
  • Symetrical
    GlitterLina skrev 2015-05-13 18:05:45 följande:
    Ja precis inte det roligaste när man har så ont. Har med det. Hade inget sex igår men i förrgår å ska försöka få till det idag :)

Spännande å se hur det går för oss :)

Håll mig uppdaterad
    Exakt som jag då. Sex i förrgår och håller nu på att ladda upp med ett glas vin (i hopp om att värsta huggsmärtorna skall dövas) inför mannens hemkomst om en dryg halvtimme.

Tog ett tös till nu på kvällen som var något svagare, så förhoppningsvis blir timingen optimal!
  • Tassen
    Symetrical skrev 2015-05-13 19:55:17 följande:

Exakt som jag då. Sex i förrgår och håller nu på att ladda upp med ett glas vin (i hopp om att värsta huggsmärtorna skall dövas) inför mannens hemkomst om en dryg halvtimme.

Tog ett tös till nu på kvällen som var något svagare, så förhoppningsvis blir timingen optimal!

Yes! Äntligen så får du positivt. Jävla äggfanskap!
  • GlitterLina
    Symetrical skrev 2015-05-13 19:55:17 följande:
    Exakt som jag då. Sex i förrgår och håller nu på att ladda upp med ett glas vin (i hopp om att värsta huggsmärtorna skall dövas) inför mannens hemkomst om en dryg halvtimme. smile5.gif

Tog ett tös till nu på kvällen som var något svagare, så förhoppningsvis blir timingen optimal! smile2.gifphpIEnKyY50731.jpg
    Så spännande :)

Jag har nu precis sexat klart ;)

Hoppas dessa veckor går fort