• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • dinin

Här är en till som ska testa fredag! Var stensäker på graviditet för ett par dagar sen men nu börjar det ömma i brösten minska... Den som väntar får se! :)

• Malin 845

Ska också testa på fredag! :). Hade bim i måndags och är bim+2 nu. Magen molnar men ingen mens. Önskar alla lycka till! :)

• soofa

Åh, vad många ni är som ska testa nu i dagarna! Jag håller tummarna för många plus! Skrattande

• Kolan91
    Maceka skrev 2015-05-13 12:48:43 följande:

Jag har bim på lördag har du några symptom?

Spännande! :) Har du testat än?
    Jag känner endast lite lätt mensvärk sedan en vecka tillbaka ungefär, lite ömma bröst.. ökad salivproduktion gånger 1000! Måste svälja varje sekund.. säkert bara en slump (läste att det kan bero på att man har för mycket eller för lite salt i kroppen) men har varit såhär i 5-6 dagar nu. Skit jobbigt!! Rynkar på näsan

Ska gå och köpa ett nu...

• mkes
    Donner82 skrev 2015-05-13 12:59:21 följande:

Ååååhhhh vad det är jobbigt att vänta på BIM! 

På ÄL+10 idag och helt blankt när jag testade i morse. Börjar ana att det inte tagit sig. Booo...

Ska försöka hålla mig till ÄL+12 innan nästa test - alltså fredag.

Fler som ska testa fredag?

Håller tummarna för oss alla!

Jaa! Tjuvtestar sedan igår, äl+7 (nä, vaddå tidigt? ) med billiga stickor men ingenting än. Har ett cb plus kvar som jag tänkte använda på fredag!

Några symptom?
  • mkes
    Kolan91 skrev 2015-05-13 13:28:34 följande:

Spännande! :) Har du testat än? Jag känner endast lite lätt mensvärk sedan en vecka tillbaka ungefär, lite ömma bröst.. ökad salivproduktion gånger 1000! Måste svälja varje sekund.. säkert bara en slump (läste att det kan bero på att man har för mycket eller för lite salt i kroppen) men har varit såhär i 5-6 dagar nu. Skit jobbigt!!

Ska gå och köpa ett nu...

Kreverar här vad spännande! Älskar testtider! Tar du testet direkt?!
  • Kolan91
    mkes skrev 2015-05-13 13:31:31 följande:
    Kreverar här vad spännande! Älskar testtider! Tar du testet direkt?!

Yes, nu ska jag masa mig iväg och sedan testa mig när jag kommer hem.
    Har inte kissat sedan halv tio och börjar bli lite kissnödig :P
    5-6 timmars sparad blåsa borde räcka tycker jag!

Återkopplar om några timmar med resultat! :)

• debbie85

Känner mig smittad av att alla ska testa... Kanske ska ta ett test på fredag jag med? ÄL+9/BIM-5 då.

• mkes
    Kolan91 skrev 2015-05-13 13:40:11 följande:

Yes, nu ska jag masa mig iväg och sedan testa mig när jag kommer hem. Har inte kissat sedan halv tio och börjar bli lite kissnödig :P

5-6 timmars sparad blåsa borde räcka tycker jag!

Återkopplar om några timmar med resultat! :)

Absolut! Ser fram emot resultatet!
  • mkes
    debbie85 skrev 2015-05-13 13:41:50 följande:

Känner mig smittad av att alla ska testa... Kanske ska ta ett test på fredag jag med? ÄL+9/BIM-5 då.

KLART du ska! Ju fler som tar testo större chans att någon får ett plus dessutom!