BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Här är en till som ska testa fredag! Var stensäker på graviditet för ett par dagar sen men nu börjar det ömma i brösten minska... Den som väntar får se! :)
Ska också testa på fredag! :). Hade bim i måndags och är bim+2 nu. Magen molnar men ingen mens. Önskar alla lycka till! :)
Åh, vad många ni är som ska testa nu i dagarna! Jag håller tummarna för många plus!
Jag har bim på lördag har du några symptom?
Spännande! :) Har du testat än?
Jag känner endast lite lätt mensvärk sedan en vecka tillbaka ungefär, lite ömma bröst.. ökad salivproduktion gånger 1000! Måste svälja varje sekund.. säkert bara en slump (läste att det kan bero på att man har för mycket eller för lite salt i kroppen) men har varit såhär i 5-6 dagar nu. Skit jobbigt!!
Ska gå och köpa ett nu...
Ååååhhhh vad det är jobbigt att vänta på BIM!
På ÄL+10 idag och helt blankt när jag testade i morse. Börjar ana att det inte tagit sig. Booo...
Ska försöka hålla mig till ÄL+12 innan nästa test - alltså fredag.
Fler som ska testa fredag?
Håller tummarna för oss alla!
Spännande! :) Har du testat än? Jag känner endast lite lätt mensvärk sedan en vecka tillbaka ungefär, lite ömma bröst.. ökad salivproduktion gånger 1000! Måste svälja varje sekund.. säkert bara en slump (läste att det kan bero på att man har för mycket eller för lite salt i kroppen) men har varit såhär i 5-6 dagar nu. Skit jobbigt!!
Ska gå och köpa ett nu...
Yes, nu ska jag masa mig iväg och sedan testa mig när jag kommer hem.
Har inte kissat sedan halv tio och börjar bli lite kissnödig :P
5-6 timmars sparad blåsa borde räcka tycker jag!
Återkopplar om några timmar med resultat! :)
Känner mig smittad av att alla ska testa... Kanske ska ta ett test på fredag jag med? ÄL+9/BIM-5 då.
Yes, nu ska jag masa mig iväg och sedan testa mig när jag kommer hem. Har inte kissat sedan halv tio och börjar bli lite kissnödig :P
5-6 timmars sparad blåsa borde räcka tycker jag!
Återkopplar om några timmar med resultat! :)
Känner mig smittad av att alla ska testa... Kanske ska ta ett test på fredag jag med? ÄL+9/BIM-5 då.