• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • Maka94
    EliWe skrev 2015-05-16 20:04:56 följande:

Jag beställer mina från apotea. Billigare och så slipper man träffa nån från jobbet eller så

Sambon la in en beställning på apotea i torsdag, förhoppningsvis har ingen mens dykt upp när testen kommer hem :)
  • EliWe
    Maka94 skrev 2015-05-16 20:38:25 följande:
    Sambon la in en beställning på apotea i torsdag, förhoppningsvis har ingen mens dykt upp när testen kommer hem :)
    Ja och de är så snabba. Jag beställde fredag kl 9.45. Och kl 11.05 fick jag mejl om att varorna är skickade :)

Så jag får mina äl test på måndag, ska börja testa på tisdag
  • soofa
    boniish skrev 2015-05-16 20:33:09 följande:
    Jo det är klart , men ska väl nog testa nu nån dag men som sagt blir nervös hehe:) jag har alltid regelbunden mens & känner alltid av ägglossning och allt . Och aldrig hänt ja varit försenad med mens kanske nån gång endast 1dag men kanske för ja är nervös osv som den inte kmr. Me tanke på att ja så gärna vill de ska plussa då ja försökt länge med min man.
    Jag förstår dig. När du väl testar så hoppas jag att det blir ett tydligt plus! :)
  • Maka94

Tycker att mensen kan komma NU om det inte är nått, blir olidlig av den här känslan att det känns som att den är på g men inget händer. Kom nu direkt istället så vi kan köra nästa försök, för det kan väl inte kännas exakt som när mensen är på g när man är gravid?!

• boniish
    soofa skrev 2015-05-16 20:52:14 följande:
    Jag förstår dig. När du väl testar så hoppas jag att det blir ett tydligt plus! :)
    Ja vi för hoppas. Får bli imån eller måndag :) Själv då? Plussat eller försöker du?
  • boniish
    Maka94 skrev 2015-05-16 20:55:11 följande:

Tycker att mensen kan komma NU om det inte är nått, blir olidlig av den här känslan att det känns som att den är på g men inget händer. Kom nu direkt istället så vi kan köra nästa försök, för det kan väl inte kännas exakt som när mensen är på g när man är gravid?!

Ja förstår dig. Min är oxå sen och blir tokig och för feg för att ta grav test men inga symtom av graviditet eller mens
  • soofa
    boniish skrev 2015-05-16 20:58:15 följande:
    Ja vi för hoppas. Får bli imån eller måndag :) Själv då? Plussat eller försöker du?
    Jag håller tummarna! Inget plus här än, äl i morgon så nu börjar den långa väntan till bim den 31/5. 
  • natlin
    boniish skrev 2015-05-16 19:19:40 följande:
    BIM+4 och fortfarande ingen mens. Förra veckan hade ja molvärk osv och kmr och går nu inget & vågar inte testa men inga Andra symptom. Hade ömma bröst och e fortfarande lite . Känner du något ?
    Förstår vad du menar med att inte våga testa. Jag kommer nog också göra som du testa några dagar efter BIM om jag klarar mig däröver :/ tycker jag haft lite stick och molande i livmodern idag ÄL+8.
  • mkes
    Symetrical skrev 2015-05-16 18:06:05 följande:

Hahaha. Jag kör imorgon då!

Så ska det låta! Varfööör har jag testat upp alla mina test redan?!