• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • Ljh87
    debbie85 skrev 2015-05-16 10:02:29 följande:
    Jag skulle ha struntat i det tills jag i såna fall vet säkert att jag inte är gravid, dvs tills mensen kommer. Men det är jag det. Håller tummarna att du får plus snart istället för mens!
    Maka94 skrev 2015-05-16 08:19:23 följande:

Ingen mens här än, känns verkligen som att den är på G.. :(

Jobbigt! Hoppas inte!Åh roligt! Grattis grattis! smile2.gif Är det första barnet? Vilket försök blev det?
    Tack!! Ja det är första barnet och det gick på fjärde försöket :D
  • GlitterLina
    Ljh87 skrev 2015-05-16 08:39:13 följande:

Äntligen är det vår tur!! Är så överlycklig just nu :D phpzN3gba05684.jpg

Så härligt :) :)
  • MissHelene

Äntligen är det vår tur!! Är så överlycklig just nu :D phpzN3gba05684.jpg

Åh vad roligt! Grattis!! :D
  • debbie85

Nu har jag fått ännu fler gravid-symtom. Har dom senaste mornarna börja rapa på ett sätt som jag gjorde förra graviditeten. Det påminner om gravid-illamåendet som jag fick senare. Svårt att sätta ord på. Ja, ja. Med alla dessa symtom så borde jag ju verkligen vara gravid... Tänkte ta test imorgon (ÄL+11/BIM-3) och på tisdag (ÄL+13/BIM-1).

• Donner82

Äntligen är det vår tur!! Är så överlycklig just nu :D

Stort grattis!
  • Symetrical
    GlitterLina skrev 2015-05-16 12:19:03 följande:

Blir knäpp :( inne på 5 dagen me starka ägglossningstester! Varför?? phpc8CCy510041.jpg

Har du tagit nåt gravtest..? Enda anledningarna till det som jag kan komma på är att du antingen är gravid, eller eventuellt att ägget har svårt att släppa...
  • GlitterLina
    Symetrical skrev 2015-05-16 13:09:15 följande:
    Har du tagit nåt gravtest..? Enda anledningarna till det som jag kan komma på är att du antingen är gravid, eller eventuellt att ägget har svårt att släppa...
    Om jag hade ägglossning för några dar sen så kan väl inte grav redan visa sig?? Eller?

Men varför har ägget svårt å släppa? Har ju både haft älflytningar & älsmärtor. Men för tre dar sen ingen värk men istället ömma bröstvårtor..
  • Maka94

Denna eviga väntan.. Längesedan jag inte fick mens precis enligt appen. Har inga fler test hemma och känner ett enormt lugn samtidigt som jag känner en enorm besvikelse över att den kanske kommer snart..