BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Ok tjejer, bim -6... Håller jag på att bli galen eller är det ett supersvagt plus?
Nja, denna i så fall....
Vet ju att det är VÄLDIGT tidigt också
Nja, denna i så fall....
Åh jag hoppas så, tog ut min hormonspiral i april och har bara 1 äggledare efter ett tidigare utomkveds- så chanserna var inte optimala
Kära vänner och -medsystrar: jag har precis fått mens.... Blod på pappret när jag kissade.
Gör mig medlem i andra tråden
Nja, denna i så fall....
Stort grattis här med :)
Hahaha! Jag är gravid!!! Så kul! Mannen och jag ser tydligt strecket. Vet inte hur tydligt det syns på bild. ÄL+11/BIM-3 idag. Det blir BF den 26/1. Min lilla dotter ska bli storasyster.
Ja eller hur, vad var du på nu, BIM +5? Då är du alldeles säkert gravid ;)
Min mens är som en klocka så jag borde veta nästa helg om det gick eller inte.... :|
Vi får skaffa oss styrka och våga testa hehe:) ska imån eller måndag tänkte jag :) hoppas de lyckas för dig & att Du plussar . Sticker till lite på mig med emellan åt annars inget. Kan man inte bara få tydliga graviditet symtom slipper man bli nervös hehe :)
Tusen tack, men vågar inte bli glad riktigt än... Men jag tänker att jag testar på tisdag igen, då borde det synas tydligare. Men dessa dagarna går ju så långsamt, testmissbrukare som man är haha.
Ja eller hur, vad var du på nu, BIM +5? Då är du alldeles säkert gravid ;)
Min mens är som en klocka så jag borde veta nästa helg om det gick eller inte.... :|