• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • soofa
    boniish skrev 2015-05-17 13:06:23 följande:
    Ja är BIM +5 idag & köpte nyss grav test men får testa imorgon med morgon urin om mens ej kmr .. Omg så orolig hehe nästan så ja BA vill kolla nu men ändå inte
    När du har passerat BIM så ska det spela mindre roll om det är morgonurin eller inte. ;)
  • soofa
    MissMaybeBaby skrev 2015-05-17 13:05:21 följande:

Tusen tack, men vågar inte bli glad riktigt än... Men jag tänker att jag testar på tisdag igen, då borde det synas tydligare. Men dessa dagarna går ju så långsamt, testmissbrukare som man är haha.

Förstår att du inte vågar bli glad än men det ser verkligen ut som ett plus! :) Håll oss uppdaterade om kommande tester! :)
  • boniish
    soofa skrev 2015-05-17 13:19:09 följande:
    När du har passerat BIM så ska det spela mindre roll om det är morgonurin eller inte. ;)
    Jaha okej .. Då kan ja testa sen då. Kissade nyss så har inget nu hehe. Omg helt nervös men måste ta tag i det .
  • boniish
    boniish skrev 2015-05-17 13:21:23 följande:
    Jaha okej .. Då kan ja testa sen då. Kissade nyss så har inget nu hehe. Omg helt nervös men måste ta tag i det .
    Är de bäst och kissa i en burk & sen ta ner Stickan.
  • natlin

Åh vad spännande!!!! Håller alla tummar å tår här ;)

boniish skrev 2015-05-17 13:06:23 följande:

Ja är BIM +5 idag & köpte nyss grav test men får testa imorgon med morgon urin om mens ej kmr .. Omg så orolig hehe nästan så ja BA vill kolla nu men ändå inte

• Kixpix
    boniish skrev 2015-05-17 13:21:52 följande:
    Jag har kissat i en burk och sen stoppat ner Stickan. Inbillade mig att det blir mycket bökigare att kissa på Stickan.
  • soofa
    boniish skrev 2015-05-17 13:21:52 följande:
    Jag har också kissat i en burk, tror det är det lättaste. Vänta några timmar och testa sen. :)
  • boniish
    Kixpix skrev 2015-05-17 13:24:02 följande:
    Jag har kissat i en burk och sen stoppat ner Stickan. Inbillade mig att det blir mycket bökigare att kissa på Stickan.
    Okej då gör ja de i burk :) känns bökigare o kanske blir fel säkrast så haha. Tar ni tid på 5sek då el? Detta test var digital ja köpte som även visar hur långt .
  • Donner82
    debbie85 skrev 2015-05-17 08:17:06 följande:

Hahaha! Jag är gravid!!! Så kul! Mannen och jag ser tydligt strecket. Vet inte hur tydligt det syns på bild. ÄL+11/BIM-3 idag. Det blir BF den 26/1. Min lilla dotter ska bli storasyster.

Vad roligt! Stort grattis! :)

Då får du joina fortsättningstråden. :)

Det är verkligen många som fått plus i maj! Kul!
  • boniish
    soofa skrev 2015-05-17 13:26:45 följande:
    Jag har också kissat i en burk, tror det är det lättaste. Vänta några timmar och testa sen. :)
    Okej :) meddelar er sen :)