• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • soofa
    anlibabe skrev 2015-05-17 14:26:57 följande:

Ja, vi åker utomlands på tisdag också så det hade ju varit bra att veta spelreglerna inför resan! ;) ja, jag har kissat på tre stickor i hela mitt liv så är helkass på att läsa av, så kan nog behöva lite hjälp ;)

Vad spännande! Håller tummarna! Det är bara att mysa på nu då ;) vilket försök är det?

Ja, då förstår jag att du vill veta innan. Vi hjälper så gärna till, upp med det här bara! :)

Det är vårt andra försök, vi har dock inte varit jätteduktiga på att ha sex så mycket som man bör så ser det inte som några seriösa försök men vi har försökt tajma äl i alla fall så jag håller tummarna. :)
  • anlibabe

Absolut! Jag återkommer ;)

Okej, vad spännande! Håller också tummarna för er! :) räknar med att du håller oss uppdaterade! :)

• soofa
    boniish skrev 2015-05-17 14:46:43 följande:

Omg php6cFp8H99085.jpg

WOHO! Grattis! Du ser, du är gravid! Tur att du inte drog ut på ET ännu längre! :) Var glad och njut nu. Tydligare än sådär kan det inte bli! :D
  • MissMaybeBaby
    boniish skrev 2015-05-17 14:46:08 följande:

Omg stämmer detta .. phpdvkn1J95099.jpg

Stort grattis!!!!
  • boniish
    soofa skrev 2015-05-17 14:53:59 följande:
    WOHO! Grattis! Du ser, du är gravid! Tur att du inte drog ut på ET ännu längre! :) Var glad och njut nu. Tydligare än sådär kan det inte bli! :D
    Tack :) ja verkligen var så nervös .. Mannen överlycklig
  • anynumos
    boniish skrev 2015-05-17 14:46:08 följande:

Omg stämmer detta ..

Stooooort Grattis!!!
  • soofa
    boniish skrev 2015-05-17 15:07:06 följande:
    Tack :) ja verkligen var så nervös .. Mannen överlycklig
    Förstår det. Jag såg i ett tidigare inlägg att ni försökt länge, så det var verkligen er tur nu! <3