• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • Miniimy
    lanylena skrev 2015-04-20 20:21:36 följande:

ÄL-lista

18-20/4 daoan19/4 Aniroma, crystalised20/4 Syllin

21/4 lanylena, Brinkly21-25/4  Symetrical22/4 malink80

26/4 Ljh8727/4 Hanzi28/4 halo83, Angdev, Fronten29/4 Otti, E90A

30/4 Kolan911/5 Jullan1989

1-2/5 cleo2/5 debbie853/5 Spring16

6/5 Donner82

BIM-lista 2/5 Fiijah89, Carolaj83, cocospaj, crystalised2-4/5 daoan3/5 Aniroma5/5 lott776/5 lanylena, Mlan, malink80, Syllin, Brinkly

10/5 Ljh8711/5 sowe81, Hanzi12/5 halo83, Angdev, Fronten14/5 E90A

14-15/5 cleo

15/5 Kolan9116/5 debbie85, Fian8817/5 Spring1618/5 Jullan1989 20/5 MartinaLarsen, Donner8225/5 Moannaa

Hej hej får jag hoppa in i denna tråd?

Jag hade lh positiva tester för 10 dagar sen och hade då i två dagar dock blev de bara nuppa första lh dagen och inge mer. Min man jobbar så mkt.

Jag har bim den 27e men hoppas ju såklart att den struntar i att komma.

Jag fick ett jättehugg i höger äggstock på natten efter att vi nuppa på lh dagen (vi sexa på dagen 3h) efter testet.

Nu senaste ddagarna har jag haft noll energi, mått illa, huvudvärk och har känningar i livmodern likt ägglossning typ.

Ville vara hålls er uppdated och gärna komma med era åsikter och tankar, för de känns ibland som om jag kanske inbillar mig eller önskar...

Måste tillägga att vi planerar vårat andra barn och med första visste jag inte om förrän i v 6 att jag var gravid. Så vi behövde inte planerat era lr kämpa med han.
  • Fiijah89

Så himla jobbig väntan mellan äl och bim, vill bara börja testa nu :) äl+6 idag. Lite små hugg i magen har jag, men säkert inbillning..

• isali
    Symetrical skrev 2015-04-20 19:39:23 följande:

Dock har jag hört att de med veckoindikator är mindre känsliga än andra tester, så hade nog väntat med det om jag vore du, tills du får starkare utslag på typ cb plus!

Tjat* ska det såklart stå, hatar mobilen ibland!

Har införskaffat en av varje. Blir en CB plus imorgon kanske, jag kan nog fasiken inte hålla mig. ÄL testet var starkt ikväll också! :)

Avvaktar med ett sånt då! Hur går det själv då? Visst skulle du få börja med Pergo? :)
  • isali
    Donner82 skrev 2015-04-20 19:42:27 följande:

Jag tycker nog att jag ser ett streck... Det är ju definitivt inte grått i alla fall (som mina spökstreck varit när man lyser med alla lampor man har - i alla vinklar). :) Men vad brett det är! Dubbelt så brett som kontrollstrecket = dubbla personer i magen?! :) :)

Har också fått spök, men detta urskiljer sig verkligen. Testade visa det för karln och han såg det supertydligt!

Hahah, nej helst inte ;) räcker gott och väl att börja med en!
  • isali
    lanylena skrev 2015-04-20 20:13:46 följande:

Nä, tyvärr.. hade mens ganska nyligen så. (och bara blanka test innan)

Jag brukar få starka utslag på ÄL-testerna vid ÄL.

Okej! Men vissa kan ju ha mens ändå ;) Lyllo dig! Mina tester har aldrig blivit superstarka.. Förrän nu såklart! Men kan ju såklart också känna om det är ÄL. Det har inte jag känt.
  • halo83

Kör vidare med cb äL tester..grymt ont i ryggslutet å molvärk i magen..när ska det gå över då? Inget på äl testet idag..fortsätter ändå ifall det visade fel där strax efter mensen..

• Symetrical
    isali skrev 2015-04-20 22:21:17 följande:
    Tjat* ska det såklart stå, hatar mobilen ibland!

Har införskaffat en av varje. Blir en CB plus imorgon kanske, jag kan nog fasiken inte hålla mig. ÄL testet var starkt ikväll också! :)

Avvaktar med ett sånt då! Hur går det själv då? Visst skulle du få börja med Pergo? :)
    Åh, så spännande!

Jag har gjort äl-test nu som var näst intill helt blankt, så hoppas att gynundersökningen idag bekräftar att jag har långsam äggblåsetillväxt och därför kan få Pergo utskrivet till nästa cykel.
  • Brinkly

Vad tror ni är det ikväll? Kan träffa min kille tidigast lunch imorgon... Hinner vi?

• NellieMeja

Hej får hoppa in här om jag får. Jag var med i april tråden. Men kroppen ville skämta med mig å mensen kom 3 dagar sen. Å det gör den aldrig har en menskollapp. Så nu är jag rätt negativ . Min Bim är iallafall den 16/5 om man kan lita på kroppen just nu för den värkar knäpp

• isali

Mina ÄL tester är fortfarande superstarka! Tredje dagen i rad!

Hjälp mig att se på dessa! Trixa gärna lite. Vet inte vilken dag jag är på. Min cykel är hittills 45 dagar lång.

Aldrig haft en sådan här värk. Rätt säker på en graviditet nu! Såg ett svagt plus i blått, kanske ni ser något också. Molvärken är olidlig nu!

Svar på tråden BIM maj 2015