• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • lanylena
    Symetrical skrev 2015-04-21 06:38:39 följande:
    Åh, så spännande!

Jag har gjort äl-test nu som var näst intill helt blankt, så hoppas att gynundersökningen idag bekräftar att jag har långsam äggblåsetillväxt och därför kan få Pergo utskrivet till nästa cykel.
    Lycka till på undersökningen idag. När ska du dit?
  • mkes

Ansluter mig här! Bim cirka 21/5... kan man få snabbspola tack?

• isali
    Symetrical skrev 2015-04-21 11:05:36 följande:

Jag ser ett mycket svagt streck när jag trixar med exponeringen. Still believe your eggo is preggo!

Alltså, du har satt griller i mitt huvud! Ser mer preggo symptom fortfarande. Men väntar 2 dar innan jag tar veckoindikator. Mår så illa! Och magen värker. Speciellt på vänster sida! :/

På denna bild ser jag ju ett streck, ååååh. Bättre bild på denna länk: imgur.com/o5BqEXV

• Symetrical
    isali skrev 2015-04-21 11:48:25 följande:
    Alltså, du har satt griller i mitt huvud! Ser mer preggo symptom fortfarande. Men väntar 2 dar innan jag tar veckoindikator. Mår så illa! Och magen värker. Speciellt på vänster sida! :/

På denna bild ser jag ju ett streck, ååååh. Bättre bild på denna länk: imgur.com/o5BqEXV

phpUEO3Mv20059.jpg
    Definitivt! Fråga mkes vad hon tror. Hon är testmästaren nr 1!
  • Symetrical
    lanylena skrev 2015-04-21 11:21:06 följande:
    Lycka till på undersökningen idag. När ska du dit? smile1.gif
    Var där för en timme sedan. Äggblåsan hade som misstänkt inte vuxit mer än några få mm, så nu har jag fått letrozol utskrivet till nästa cykel för att förhoppningsvis skynda på ägglossningen då.

Känns skönt att försöka göra något åt det i alla fall. Börjar bli lite smått otålig, måste jag tillstå! :-S
  • Donner82
    isali skrev 2015-04-21 11:48:25 följande:

På denna ser jag en bred skugga - på den förra bilden såg jag tyvärr inget. Åhh - spännande! Du måste ju testa imorgon också, eller?! 

Jag är sämst på att vänta...

När jag plussade första gången så var det på eftermiddagen BIM-4. Hade blankt på morgonen. Trodde inte det var sant - då hade vi försökt i 9 månader (det blev en liten tjej). 

Jag har fortfarande mens - så mitt "roliga" har inte börjat ännu. :)

Tiden går så långsamt när man går och väntar på både ÄL och BIM (framförallt BIM).

Ser fram emot en ny bild med plus lite senare då! :) 

• isali
    Donner82 skrev 2015-04-21 12:21:55 följande:

På denna ser jag en bred skugga - på den förra bilden såg jag tyvärr inget. Åhh - spännande! Du måste ju testa imorgon också, eller?! 

Jag är sämst på att vänta...

När jag plussade första gången så var det på eftermiddagen BIM-4. Hade blankt på morgonen. Trodde inte det var sant - då hade vi försökt i 9 månader (det blev en liten tjej). 

Jag har fortfarande mens - så mitt "roliga" har inte börjat ännu. :)

Tiden går så långsamt när man går och väntar på både ÄL och BIM (framförallt BIM).

Ser fram emot en ny bild med plus lite senare då! :) 

Men jag med! Hade inställt mig på ÄL i helgen och visst har jag fått starka ÄL test, men 4 dagar i rad har dom varit det. Och inga ÄL flytningar har jag heller. Snarare snustorrt därnere nu, tidigare var det som en sjö. Haha ;)

Men jag vet! Finns inget värre att vänta på ÄL, mens eller när man väntar på att mensen är sen. Och nu vet jag inte ens vad jag väntar på. En jäkla massa väntande är det hela tiden, blir tokig :p

Tack! Ska ta ett bytt imorn. Har ett testa tidigt kvar. Och sen bara stickor! Men de där stickorna fungerar inte på mig, visar neg när de dyrare testen iaf visar något! :)
  • isali
    mkes skrev 2015-04-21 11:40:44 följande:

Ansluter mig här! Bim cirka 21/5... kan man få snabbspola tack?

Vad tror du om bilden mkes? Symetrical tror att du har svaret ;) Vi behöver professionell hjälp! Varit länge med i branschen? Haha ;)
  • mkes
    isali skrev 2015-04-21 13:09:34 följande:

Vad tror du om bilden mkes? Symetrical tror att du har svaret ;) Vi behöver professionell hjälp! Varit länge med i branschen? Haha ;)

Haha! Nä, länge vet jag inte, men har väl en ovana att börja testa tidigt med både äl-test och gravtest... Har i alla fall lärt mig att äl-test både ger utslag vid mens och graviditet och clearblue brukar öka synbart varje dag när man är gravid. Ser absolut på bilden! Hur många dagar har du testat? Ser du stegring? Hur ser ältesten ut?
Svar på tråden BIM maj 2015