BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Ansluter mig här! Bim cirka 21/5... kan man få snabbspola tack?
Jag ser ett mycket svagt streck när jag trixar med exponeringen. Still believe your eggo is preggo!
På denna ser jag en bred skugga - på den förra bilden såg jag tyvärr inget. Åhh - spännande! Du måste ju testa imorgon också, eller?!
Jag är sämst på att vänta...
När jag plussade första gången så var det på eftermiddagen BIM-4. Hade blankt på morgonen. Trodde inte det var sant - då hade vi försökt i 9 månader (det blev en liten tjej).
Jag har fortfarande mens - så mitt "roliga" har inte börjat ännu. :)
Tiden går så långsamt när man går och väntar på både ÄL och BIM (framförallt BIM).
Ser fram emot en ny bild med plus lite senare då! :)
På denna ser jag en bred skugga - på den förra bilden såg jag tyvärr inget. Åhh - spännande! Du måste ju testa imorgon också, eller?!
Jag är sämst på att vänta...
När jag plussade första gången så var det på eftermiddagen BIM-4. Hade blankt på morgonen. Trodde inte det var sant - då hade vi försökt i 9 månader (det blev en liten tjej).
Jag har fortfarande mens - så mitt "roliga" har inte börjat ännu. :)
Tiden går så långsamt när man går och väntar på både ÄL och BIM (framförallt BIM).
Ser fram emot en ny bild med plus lite senare då! :)
Ansluter mig här! Bim cirka 21/5... kan man få snabbspola tack?
isali - Vad säger BM om detta annars då? Kanske kan kolla med henne?
Vad tror du om bilden mkes? Symetrical tror att du har svaret ;) Vi behöver professionell hjälp! Varit länge med i branschen? Haha ;)