• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • isali
    mkes skrev 2015-04-21 16:57:43 följande:
    Man tycker ju inte att det ska visa så starkt om man inte är gravid! Hur ser det ut oredigerat??
    Men! I egenskap av någon som fått väääldigt tydliga streck på cb utan att vara gravid så litar jag inte helt på dem. Vad har ni annars för test i Sverige som ska vara bra? Förvånad
    Man tycker ju inte det! Men jag tror ingenting förrän jag har tagit ett veckoindikator .. De där stickorna vägrar jag ta! Tror det är fel på just den omgången. Annars har jag ett RFSU (testa tidigt). Det hade jag tänkt testa imorgon! Sen kommer veckoindikatorn, som jag hade tänkt prova i övermorgon!
  • Marie14

Jag hänger gärna på här, har ägglossning idag eller imorgon. Kroppen har kommit igång efter bekräftat missfall för tre veckor sedan.

Så jag hoppas att mensen inte kommer 6-7 maj.

• mkes
    isali skrev 2015-04-21 17:27:33 följande:

Man tycker ju inte det! Men jag tror ingenting förrän jag har tagit ett veckoindikator .. De där stickorna vägrar jag ta! Tror det är fel på just den omgången. Annars har jag ett RFSU (testa tidigt). Det hade jag tänkt testa imorgon! Sen kommer veckoindikatorn, som jag hade tänkt prova i övermorgon!

Vad spännande, håller verkligen tummarna för att det blir starkare imorgon! Det är sånt här som gör att man orkar kliva upp på morgonen. Och ungen som vrålar dårå.
  • Symetrical
    isali skrev 2015-04-21 17:30:45 följande:

Här är en otrixad bild!

Ser tydligt på detta också!
  • Symetrical
    mkes skrev 2015-04-21 16:51:31 följande:
    *INTERNET-FIVE* Skål (varför har de ingen emoji som gör high-fives förresten?!)

Helt obegripligt! Bör skriva och klaga. För någon. Någonstans.

(För övrigt funkar inte mina emoji alls här! Blir bara frågetecken. Lätt dagens i-landsproblem!)
  • isali
    Symetrical skrev 2015-04-21 18:25:02 följande:
    Helt obegripligt! Bör skriva och klaga. För någon. Någonstans.

(För övrigt funkar inte mina emoji alls här! Blir bara frågetecken. Lätt dagens i-landsproblem!)
    I agree to agree! Vad har familjeliv emot emojis? De sprider ju bara glädje!
  • Brinkly

Har en fråga!

Nu har jag nästa fullt på ÄL-testet. Bokat lunch med min kille som kommer hem imorgon :)

Hur lång tid har man på sig när det ger fullt utslag? (Imorse vad det inte fullt).

Svar på tråden BIM maj 2015