BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Hänger på här! Vi ska börja på första försöket med andra barnet nu i april. Jag har oregelbunden cykel men enligt appen så är beräknad ÄL 24/4 och BIM blir den 8/5. Ska bli så spännande! :)
Hej! Hoppar in här om det är ok? Beräknad ägglossning 2/5 OCH BIM 16/5. Det blir första försöket på andra barnet här med. Spännande!! Första barnet är född 140109 så lyckas vi nu får dom sannolikt födelsedagarna nära.
BIM +1: Ingen mens, inget plus. Gud så enerverande! Kan den inte bara komma nu istället för att hålla på och sega såhär?? Suck... Får ändra mitt nästa BIM-datum sen när mensen väl vill dyka upp här.
Hoppar in här jag med! Äl ca den 29/4.
Tänkte börja tempa mig. Någon som vet om man verkligen måste ha en basaltermomter med 2 decimaler eller om det går bra med 1 decimal?
Sen tänkte jag beställa en progesteronkräm för att se om jag kan få ordning på min alldeles för korta lutealfas. Någon som testat detta?
Gyntid den 8:e maj annars för att träffa en läkare...
Hoppar in här jag med! Äl ca den 29/4.
Tänkte börja tempa mig. Någon som vet om man verkligen måste ha en basaltermomter med 2 decimaler eller om det går bra med 1 decimal?
Sen tänkte jag beställa en progesteronkräm för att se om jag kan få ordning på min alldeles för korta lutealfas. Någon som testat detta?
Gyntid den 8:e maj annars för att träffa en läkare...
Hej!
Är ny och hoppar gärna in här. BIM 25/5!
Mensen kom igår på em, så den kom på BIM +1 eller +2. Tröttsamt.. Blir lite preliminära datum denna gång då mensen tydligen inte är riktigt regelbunden längre då? :-/