BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Men alltså, detta är ju jättemärkligt! Jag hade/har BIM igår eller idag, men än så länge är det bara lite spottings, knappt det. Bara kommit lite rosa på pappret när jag torkat mig, men inget mer? Och knappt nånting idag? Antingen är mensen sen eller så är det tecken på graviditet.
Jag hade nämligen spottings innan jag plussade med dottern, men det var från ca 3 dagar innan BIM och framåt? Inte på BIM?
Testar dock fortfarande blankt.
Jaja, den som lever får se helt enkelt.
Glömt uppdatera här tror jag. Jag fick mensen en eller två dagar efter BIM, den kom på e.m den 9/4. Så det är nya tag som gäller... Funderar på att gå till en hälsokostbutik och köpa lite grejer som kan hjälpa till.
Hoppar in här. Mensen kom nyss, trodde den skulle håla sig borta då den brukar komma på morgonen. Fick gå o hoppas några timmar.
Har en dotter, på 2,5 år o efter det 2ma, 1 mf och 1 kemisk graviditet bakom mig. Nu är det 21 månader sen vi började försöka för syskon. Blev inte 2014 som tänkt, o nu inte heller 2015. Måtte 2016 bli vårt år!
Bim 11/5
Glömt uppdatera här tror jag. Jag fick mensen en eller två dagar efter BIM, den kom på e.m den 9/4. Så det är nya tag som gäller... Funderar på att gå till en hälsokostbutik och köpa lite grejer som kan hjälpa till.
Någon somhar testat detta?
Jag har precis börjat så det blir 2a försöket 1 med detta!
www.familjeliv.se/forum/thread/54951169-stor-chans-att-ni-blir-gravida-sa-har/92
Hm, 20%? Var ju 0.2% som blev gravida med hjälp av det? Det blir väl aldrig 20%? Eller?
Den gör sekretet tjockare? Varför äter då folk Bisolvon för att göra det tunnare?