BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Känns som ni kan ta bort mig från listan denna månaden.Jag är så besviken idag. Sambon som sagt att han ville köra på har nu ångrat sig och vill att vi ska vänta till nästa månad för att han vill undvika decemberbarn, trots att bf skulle bli ca 10/1.. Efter att ha tempat och testat och allt sånt nu och med äl vilken dag som helst så bröt jag ihop totalt igårkväll när han berättade detta. Den lyckan jag känt över att han äntligen är redo bara försvann.. Jag vet att det bara är en månads väntan till... Men varför ska han bestämma detta? Jag har väntat på honom i två år... Så besviken ;(
Hm, 20%? Var ju 0.2% som blev gravida med hjälp av det? Det blir väl aldrig 20%? Eller?
Den gör sekretet tjockare? Varför äter då folk Bisolvon för att göra det tunnare?
Håller lite med där. När ska man då undersöka sig för att få ett så vettigt svar om möjligt? Under ägglossningen?
Men Rosenrot och bidrottninggele rubbar inget eller?
Känns som ni kan ta bort mig från listan denna månaden.Jag är så besviken idag. Sambon som sagt att han ville köra på har nu ångrat sig och vill att vi ska vänta till nästa månad för att han vill undvika decemberbarn, trots att bf skulle bli ca 10/1.. Efter att ha tempat och testat och allt sånt nu och med äl vilken dag som helst så bröt jag ihop totalt igårkväll när han berättade detta. Den lyckan jag känt över att han äntligen är redo bara försvann.. Jag vet att det bara är en månads väntan till... Men varför ska han bestämma detta? Jag har väntat på honom i två år... Så besviken ;(
Hoppar in här jag med, BIM 2 maj. Första försöket för vår del. Slutade med mini-piller för ungefär en månad sen :)
Nej, fy vad tråkigt och faktiskt rätt ruttet gjort. Jäkligt taskig tajmig att hosta ur sig det nu. Vad spelar det för roll om hundra år, typ. Känner med dig, vännen..
Håller lite med där. När ska man då undersöka sig för att få ett så vettigt svar om möjligt? Under ägglossningen?
Men Rosenrot och bidrottninggele rubbar inget eller?