• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • Hanzi
    isali skrev 2015-05-01 22:51:06 följande:

Ja, mina vänner! Jag har varit gasig i magen (mycket), mycket vätska i kroppen, illamående, yr, ilningar i ryggen etc. etc.

Hade bara ett clearblue hemma, har BIM på söndag (3/5), och testen skulle komma på måndag (har varit testoman, och nu ville jag ta det lugnt. Men nu när kvällsillamående och ilningar i ryggen kom, så skrek ryggen åt mig att gå ner och ta det jäkla testet. Alla jäkla stickor har bara lurats!

Och mycket riktigt! Jag kan inte riktigt fatta det  Jag och karln är helt skakiga! Visst är det sant va?

Gud va roligt! Stort grattis!! Som jag längtar när det läggs upp pluss här!

Min ÄL verkar vilja leva sitt eget liv denna månaden så vi får köra på varannan dag tills mensen förhoppningsvis inte kommer :))
  • isali
    Kixpix skrev 2015-05-02 00:11:10 följande:

Alltså min mage.. Jösses. Känns som den beter sig som en centrifug & gaser från jag vet inte vad. Nu har detta hållt på i 1,5 vecka.. :(

Exakt sådär höll min på! Lät som en jäkla torktumlare! Ta ett test! I do belive you are preggo ;)
  • isali
    Hanzi skrev 2015-05-02 00:24:17 följande:

Gud va roligt! Stort grattis!! Som jag längtar när det läggs upp pluss här!

Min ÄL verkar vilja leva sitt eget liv denna månaden så vi får köra på varannan dag tills mensen förhoppningsvis inte kommer :))

Första dagen i maj dessutom! Tror dock ännu inte på det ;)

Men gört! Säkraste metoden ;)
  • carolinewendel
    Fian88 skrev 2015-05-01 21:40:55 följande:

Många skåningar som försöker bli gravida . Vi bor i Lund . Och nu har vi gjort vad vi kan denna gången, så nu är det bara att vänta, vänta och åter vänta...

Bor också i Lunds kommun :) när har du BIM?
  • Fian88
    carolinewendel skrev 2015-05-02 00:51:56 följande:
    Bor också i Lunds kommun :) när har du BIM?
    Lund är bra! Jag har bim 14/5 så dan innan jag fyller år, vilken present det hade varit! Du?
  • Fian88
    isali skrev 2015-05-01 22:51:06 följande:

Ja, mina vänner! Jag har varit gasig i magen (mycket), mycket vätska i kroppen, illamående, yr, ilningar i ryggen etc. etc.

Hade bara ett clearblue hemma, har BIM på söndag (3/5), och testen skulle komma på måndag (har varit testoman, och nu ville jag ta det lugnt. Men nu när kvällsillamående och ilningar i ryggen kom, så skrek ryggen åt mig att gå ner och ta det jäkla testet. Alla jäkla stickor har bara lurats!

Och mycket riktigt! Jag kan inte riktigt fatta det Hjärta Jag och karln är helt skakiga! Visst är det sant va?

Grattis
  • bjarnes12

Hoppar in här. 27-årig tjej. Första försöket med syskon till vår son född november-12. Han blev till på första försöket efter jag slutat med piller

nu har jag haft pstav som jag tog ut den 23/3 hade mens 10/4 och Äl 24/4. Bim 8/5.

Svar på tråden BIM maj 2015