• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • Kixpix
    Erica1985 skrev 2015-05-03 09:42:29 följande:
    Då måste jag fixa ett test som funkar tidigt, håller på att dö av nervositet hör hemma
    Ja, clearblue test kan man som sagt testa ca 4 dagar innan men helst ska man vänta till BIM :)
  • Symetrical
    isali skrev 2015-05-02 23:20:23 följande:
    Håller tusen tummar och tår för dig! Vill ha med dig till Januari gruppen också! Då är vi massa sköna typer ju ;)
    Hur go är inte du då!?

Dock lägre temp idag igen, så misstänker att äl trots allt uteblivit, alternativt inte kommit än (tror dessvärre mer på det första, då jag är på dag 34 idag )
  • lawendel

Tycker det molar och drar i magen och kissar mer men är bara på äl + 7 om den inträffade enligt appen vilket inte är säkert då jag haft dålig koll på äl denna månaden. Så symptomen beror säkerligen inte på en ev grav haha Var ju inte tänkt att starta förrän i juli. Olidligt spännande detta och ska verkligen försöka att hålla mig att testa tills nästa helg!

• Symetrical
    isali skrev 2015-05-02 23:20:23 följande:
    Håller tusen tummar och tår för dig! Vill ha med dig till Januari gruppen också! Då är vi massa sköna typer ju ;)
    Ditt plus ger för övrigt mig hopp! Vilken dag var det du fick äl på? Typ 40..? Följer jag ditt exempel har jag typ en vecka kvar tills min kommer då.
  • cleo
    Litensaga skrev 2015-05-03 10:40:21 följande:

Jag fick fast gubbe igår med clearblue , är de äl på g då :)?

Grattis då är ÄL på G ;) bara att sexa på!

Hur många dagar hade du blinkande gubbe innan du fick en fast? Jag har haft en blinkande gubbe nu i fem dagar, så förhoppningsvis får jag en fast imorgon eller så :)
  • soofa
    Litensaga skrev 2015-05-03 10:40:21 följande:

Jag fick fast gubbe igår med clearblue , är de äl på g då :)?

Det är det verkligen! CB rekommenderar att man har sex den dagen och dagen efter som det visar en glad gubbe så kör på! :)
  • Litensaga

Först fick jag bara runda ringar Tors -fred ( Hr glömt testat för jag jobbat) så kollade igår och då va fast gubbe direkt :/

Vi sexade igår.. Ska man sexa ikväll oxå då?

Svar på tråden BIM maj 2015