• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • lott77

Ser ni vad jag ser eller är det inbillning, jag känner ingenting????. BIM -4

• Symetrical
    lott77 skrev 2015-05-02 07:00:07 följande:

Ser ni vad jag ser eller är det inbillning, jag känner ingenting????. BIM -4 php9ow8aW99979.jpg

Klockrent plus. Stort grattis!
  • bjarnes12
    lott77 skrev 2015-05-02 07:02:10 följande:

Bättre bild

Så där såg mitt plus ut med cb med sonen bim-5

Stort grattis!
  • lanylena
    isali skrev 2015-05-01 22:51:06 följande:

Ja, mina vänner! Jag har varit gasig i magen (mycket), mycket vätska i kroppen, illamående, yr, ilningar i ryggen etc. etc.

Hade bara ett clearblue hemma, har BIM på söndag (3/5), och testen skulle komma på måndag (har varit testoman, och nu ville jag ta det lugnt. Men nu när kvällsillamående och ilningar i ryggen kom, så skrek ryggen åt mig att gå ner och ta det jäkla testet. Alla jäkla stickor har bara lurats!

Och mycket riktigt! Jag kan inte riktigt fatta det  Jag och karln är helt skakiga! Visst är det sant va?

Åååh, grattis! Ska vi följas i någon januaritråd?
  • lanylena
    Fian88 skrev 2015-05-01 19:45:36 följande:

Ser! Grattis . Vilket försök var detta?

Det var fjärde försöket. Dottern blev till på tredje, så jag började bli lite otålig.

BF blir typ på hennes födelsedag!
  • Otti

Okej det var inte mensen som kom i torsdags.. Är på äl 5-6 idag. Har en mensvärk som kommer och går och blödit lite lite.. Tempen ligger fortfarande 0,4 över mot vad den brukar.

• mikamon

Grattis till er som plussat <3

Jag går och längtar till mensens slut. Den är inte nådig :(

Svar på tråden BIM maj 2015