• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • daoan

Nederst = vänster

Bild sned

daoan skrev 2015-05-04 19:43:22 följande:

Ska det öka såhär "segt"?

Nederst = igår. Mitten = imorse. Överst = kvällsurin nyss

:/

• halo83

Ökar inte hög:n typ varannan dag? Alltså borde de i starkare i morgon? Kan ha fel..

daoan skrev 2015-05-04 19:43:53 följande:

Nederst = vänster

Bild sned

• halo83

Nu har jag läst lite pch den ska fördubblas var 48:e timme så i morgon är det nog starkare

daoan skrev 2015-05-04 19:43:53 följande:

Nederst = vänster

Bild sned

• daoan

Jo så är det ju! Men tycker det borde vara ännu starkare :p

Aldrig ska man få vara lugn haha! Tycker också vissa symptom försvinner så är bara supernojjog just nu :/

Men försöker hålla lugnet :p

halo83 skrev 2015-05-04 20:58:52 följande:

Nu har jag läst lite pch den ska fördubblas var 48:e timme så i morgon är det nog starkare

• Maka94

Har sånna enorma smärtor i nedre delen av magen, kan knappt stå rakt upp och det är en tryckande känsla.. Vet inte vad som händer. Antingen är ÄL några dagar sen.. Eller så hade jag ÄL redan förra veckan när jag kände av något..

• Kixpix
    Maka94 skrev 2015-05-04 21:04:33 följande:

Har sånna enorma smärtor i nedre delen av magen, kan knappt stå rakt upp och det är en tryckande känsla.. Vet inte vad som händer. Antingen är ÄL några dagar sen.. Eller så hade jag ÄL redan förra veckan när jag kände av något..

Sådana smärtor hade jag när min ÄL startade. Aldrig känt sådan kraftig smärta innan. Men jag förstod att det var min ÄL då jag plussade idag :)
  • GlitterLina
    Kixpix skrev 2015-05-04 14:58:42 följande:

Syns det tydligare nu?! phpjNAM7h68762.jpg

Ja det va tydligare! Härligt! :) ta ett nytt me morgon kiss :) :)
  • Kixpix
    GlitterLina skrev 2015-05-04 21:22:57 följande:
    Ja det va tydligare! Härligt! :) ta ett nytt me morgon kiss :) :)
    Jajjamen. Tänkte ta det på torsdag när jag är ledig :)
  • Tett90

Är så galet otålig och nervös ! Vill verkligen och kommer bli sådär lite extra besviken som man kan bli ibland om de inte blir ett plus denna gång heller .... Bim 7/5

• Kixpix
    Tett90 skrev 2015-05-04 23:06:49 följande:

Är så galet otålig och nervös ! Vill verkligen och kommer bli sådär lite extra besviken som man kan bli ibland om de inte blir ett plus denna gång heller .... Bim 7/5

Har du haft några symtom?
Svar på tråden BIM maj 2015