BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Nederst = vänster
Bild sned
Ska det öka såhär "segt"?
Nederst = igår. Mitten = imorse. Överst = kvällsurin nyss
:/
Ökar inte hög:n typ varannan dag? Alltså borde de i starkare i morgon? Kan ha fel..
Nederst = vänster
Bild sned
Nu har jag läst lite pch den ska fördubblas var 48:e timme så i morgon är det nog starkare
Nederst = vänster
Bild sned
Jo så är det ju! Men tycker det borde vara ännu starkare :p
Aldrig ska man få vara lugn haha! Tycker också vissa symptom försvinner så är bara supernojjog just nu :/
Men försöker hålla lugnet :p
Nu har jag läst lite pch den ska fördubblas var 48:e timme så i morgon är det nog starkare
Har sånna enorma smärtor i nedre delen av magen, kan knappt stå rakt upp och det är en tryckande känsla.. Vet inte vad som händer. Antingen är ÄL några dagar sen.. Eller så hade jag ÄL redan förra veckan när jag kände av något..
Har sånna enorma smärtor i nedre delen av magen, kan knappt stå rakt upp och det är en tryckande känsla.. Vet inte vad som händer. Antingen är ÄL några dagar sen.. Eller så hade jag ÄL redan förra veckan när jag kände av något..
Syns det tydligare nu?!
Är så galet otålig och nervös ! Vill verkligen och kommer bli sådär lite extra besviken som man kan bli ibland om de inte blir ett plus denna gång heller .... Bim 7/5
Är så galet otålig och nervös ! Vill verkligen och kommer bli sådär lite extra besviken som man kan bli ibland om de inte blir ett plus denna gång heller .... Bim 7/5