• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • Tett90

De här med flytningar har jag ingen stor koll på men nu har jag på Bim-4 fått som (ursäkta infon) vit lotion liknande, ganska mycket ... Som jag aldrig haft förr? Någon som känner igen?

• Brinkly

Har börjat få molande värk i magen. Idag bim-3. Testade neg på bim-8. Ska vänta och testa tills efter bim denna gång (om jag kan hålla mig).

Min kompis testade neg bim-2 och plussade på bim+5 då hon testade igen.

• Marie14

Ingen aning om det. Hade ÄL typ 23 april. Fick missfall i mars. Detta är första mensen.

brukar ha 14-16 dagar mellan äl och mens.

• Marie14

Ingen aning om det. Hade ÄL typ 23 april. Fick missfall i mars. Detta är första mensen.

brukar ha 14-16 dagar mellan äl och mens.

• carolinewendel
    Tett90 skrev 2015-05-03 21:20:38 följande:

De här med flytningar har jag ingen stor koll på men nu har jag på Bim-4 fått som (ursäkta infon) vit lotion liknande, ganska mycket ... Som jag aldrig haft förr? Någon som känner igen?

Jag har haft likadant! Är på BIM+2 nu och ännu ingen mens.. Dock visar graviditetstesten negativt
  • Hanzi
    isali skrev 2015-05-03 20:53:07 följande:

Antingen så har du inte haft ÄL än eller så är du preggo! ;)

Gud! Kan det vara så?? Att det visar lite ändå? Har ju jäkla gasig mage och stickningar/ hugg i livmodern. Får hoppas det är andra alternativet, tråkigt om jag ej får ÄL denna månad då vi försökt så ivrigt :p
  • isali
    Hanzi skrev 2015-05-03 22:18:32 följande:

Gud! Kan det vara så?? Att det visar lite ändå? Har ju jäkla gasig mage och stickningar/ hugg i livmodern. Får hoppas det är andra alternativet, tråkigt om jag ej får ÄL denna månad då vi försökt så ivrigt :p

Tror och hoppas på det sista! :D
  • Otti

Nej men mensen kom inte i helgen!! så är nu på äl+8!! Har blödit lite på förmiddagarna i helgen men inte mens och inte mensvärk som jag brukar ha.
    Ingen riktig tempdipp än heller. Hade sjunkigt 0,1 till igår och ytterliggare 0,1 till idag men jag hoppas att jag hade haft munnen öppen!
    Hugger och värker lite ibland i magen som det inte brukar göra.
    Jag hoppas verkligen att mensen inte kommer!!!! Iaf iaf inte före helgen. Skulle vara så skönt om lutealfasen fixar till sig (såklart ännu mer om mensen inte kommer alls!!).

• Brinkly

En liten fråga. Hur är det med tempen, går den upp vid mens? Upp vid graviditet?

Har haft 36,8 och nu plötsligt 37,1 (bim-2).

Någon som kan detta? Hjälp snälla.

• Fian88
    Brinkly skrev 2015-05-04 08:35:36 följande:

En liten fråga. Hur är det med tempen, går den upp vid mens? Upp vid graviditet?

Har haft 36,8 och nu plötsligt 37,1 (bim-2).

Någon som kan detta? Hjälp snälla.

Tror det funkar som så att tempen går ner vid äl, sen upp igen, ner igen om mensen kommer, är man gravid håller den sig hög. Så har jag fattat det
Svar på tråden BIM maj 2015