BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Tror det funkar som så att tempen går ner vid äl, sen upp igen, ner igen om mensen kommer, är man gravid håller den sig hög. Så har jag fattat det
Oj vad många plus i tråden! Stort grattis till alla! Jag ska själv testa om nån dag
Ni kan sätta mig på plus:)
Utomkvedshavandeskap och MA i bagaget då detta känns helt fantastiskt- kan inte Tro på det än! MA var i november och äntligen har min kropp repeterat sig!
Bim på onsdag. Tar test varje dag för att se stegring och kunna smälta det :)
Lycka till alla andra!
Jag hade så och plussade!
Dock haft då innan mens och inte plussat också! Skillnaden var att det var lite met "rinnigt" än lotion nu :p
De här med flytningar har jag ingen stor koll på men nu har jag på Bim-4 fått som (ursäkta infon) vit lotion liknande, ganska mycket ... Som jag aldrig haft förr? Någon som känner igen?
Jag hade inte litat på det. Äl-test kan ge utslag vid graviditet men även om mensen är på g. Köp ett gravtest istället
Jag har nu nästan 2 veckor kvar till bim, seeegt.
Har haft sex dag 6, 8, 10, 12 och 13. Igår (dag 13) hade jag väldigt ont, så troligen ägglossning deluxe. Aldrig haft så ont förut, så nu är det nog bara att vänta... Och vänta...
Men är så spännande att höra om alla er andra! Att så många plussar på första ger mig hopp
Ni kan sätta mig på plus:)
Utomkvedshavandeskap och MA i bagaget då detta känns helt fantastiskt- kan inte Tro på det än! MA var i november och äntligen har min kropp repeterat sig!
Bim på onsdag. Tar test varje dag för att se stegring och kunna smälta det :)
Lycka till alla andra!