Är det skönare sex med en kille med omskuren kuk?
Min man är omskuren och det är ingen skillnad på honom och tidigare partners(med förhud) förutom att sexet givetvis är bättre med mannen jag älskar. Verkligen äckligt med människor som påstår att man inte skulle vara en riktig man pga något man sällan varit med och påverkat själv, antingen har det gjorts av medicinska skäl eller så har föräldrarna tagit valet. Men det är ju ändå inga riktiga kvinnor som kommer med sådana idiotkommentarer.
Skönare. Önskar att min make hade större.
Pja, nej, jag vidhåller; sämre.
Orsaken (som några efterfrågat eller bara dragit efterblivna slutsatser om) är att "kanten" på ollonet blir för uttalad för mig och det känns lite som att ha en trubbig fiskekrok i jättemodell rekandes fram och tillbaka över hud som faktiskt är JÄVLIGT känslig.
Nu vet ni det också - hade alltså inte ett Skit med muslimer eller inbillningssjuka "lantlollor" att göra.
Pja, nej, jag vidhåller; sämre.
Orsaken (som några efterfrågat eller bara dragit efterblivna slutsatser om) är att "kanten" på ollonet blir för uttalad för mig och det känns lite som att ha en trubbig fiskekrok i jättemodell rekandes fram och tillbaka över hud som faktiskt är JÄVLIGT känslig.
Nu vet ni det också - hade alltså inte ett Skit med muslimer eller inbillningssjuka "lantlollor" att göra.
Hade alternativet 'sämre' funnits skulle jag röstat på det.
Jag tycker att friktionen utan förhud blir som med kondom, och jag tycker att det är obehagligt. Att en omskuren man dessutom ofta också kan behöva hålla på längre för att kunna komma blir en dålig kombination i sånt fall.
Den enda skillnaden jag kan komma på är att de omskurna jag varit med ska hålla på så länge, man hinner ju tröttna både en och två gånger.
Måste vara en av de löjligaste debatter som skapats här på FL . Min man är omskuren p.g.a. för trång förhud och definitivt ingen sämre älskare än mina tidigare sexpartners. Snarare tvärtom.
Har bara haft sex med en person (mitt ex) och han var omskuren p.g.a. religiösa skäl. Så jag har ingen aning faktiskt...
Återstår dock att se härnäst, om nästa man är omskuren eller inte, men för mig spelar det ingen roll. Dock är jag nyfiken på hur en icke-omskuren känns, haha.
Hade alternativet 'sämre' funnits skulle jag röstat på det.
Jag tycker att friktionen utan förhud blir som med kondom, och jag tycker att det är obehagligt. Att en omskuren man dessutom ofta också kan behöva hålla på längre för att kunna komma blir en dålig kombination i sånt fall.
Blir det större eller mindre friktion menar du?
Intressant att det kan vara så olika. Min fru tyckte att det var ett plus att det kändes mera och höll på längre med hennes tidigare omskurna partner. Hon fick då orgasm under samlagen, något hon inte får med mig.
Intressant att det kan vara så olika. Min fru tyckte att det var ett plus att det kändes mera och höll på längre med hennes tidigare omskurna partner. Hon fick då orgasm under samlagen, något hon inte får med mig.
Ja
Min man är omskuren och det är ingen skillnad på honom och tidigare partners(med förhud) förutom att sexet givetvis är bättre med mannen jag älskar. Verkligen äckligt med människor som påstår att man inte skulle vara en riktig man pga något man sällan varit med och påverkat själv, antingen har det gjorts av medicinska skäl eller så har föräldrarna tagit valet. Men det är ju ändå inga riktiga kvinnor som kommer med sådana idiotkommentarer.
Ja
Omskuren alla gånger. Skulle inte kunna utföra oralsex om killen inte är omskuren. Svårt att hitta dessa män dock.
Omskuren alla gånger. Skulle inte kunna utföra oralsex om killen inte är omskuren. Svårt att hitta dessa män dock.
Jag föredrar icke omskurna av den enkla anledningen till att killar som jag haft sex med som haft sin förhud kvar har verkligen njutit av sex, medan de två killar som var omskurna inte njöt till 100%, klart att de njuter till 100% (för de vet inte om hur det känns med förhud), men jag själv märkte att killarna med förhud njöt mer, vilket gör sexet bättre.
Sedan tycker jag bara rent allmänt att en omskuren kuk ser ganska lustig ut. :P