• Kevin49

Är det skönare sex med en kille med omskuren kuk?

Är det skönare sex med en kille med omskuren kuk?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det skönare sex med en kille med omskuren kuk?
  • Anders 386

Jag förstår inte att det skulle kunna vara nån skillnad alls. Vilken larvig diskussion...

• Anonym (J)
    Anonym (Slampan Anna) skrev 2015-04-17 01:25:35 följande:

Du glömde visst ett alternativ: "sämre". Eller utelämnade du det på flit? "Sämre" blir i alla fall mitt svar.

Skulle rösta på sämre också.
  • Anonym (Omskuren)
    emliz skrev 2015-04-17 10:38:37 följande:

Min personliga åsikt är att en riktig man har ett komplett könsorgan. (Bortsett från medfödda problem eller ev olyckor) men man föds ju inte omskuren..

Hade du haft med alternativet "sämre" hade det inte blivit nån diskussion

Bara så det är helt klarlagt! Är det något mer som en riktig man inte får sakna? Är man ingen riktig man om man opererat bort blindtarmen? Eller dragit ut en tand? Förlorat en pungkula i testikelcancer?

Häftigt att någon centimeter lös hud gör en könlös eller oriktig.(min personliga åsikt! )

Går ungefär att jämställa med att ingen riktig kvinna har kortare hår än till axlarna! Då är man ingen kvinna
  • usa man

Jag fattar inte dessa märkliga kommentarer som poppar upp om att o.skurna män inte är riktiga män eller att sexet på något vis skulle bli sämre? !. Vad grundar ni detta på?

Fördomar och okunskap !!

Jag har bott länge i USA och haft mycket sex där ich min man är också amerikan och sexet är ju precis lika bra oavsett!! Det är löjligt att tro ngt annat. Visst kan det vara annorlunda att runka av första gången men det är Fan inte rocket science! Ge er!

Anna

• Nightrod

om man har stånd så är väl kuken mer eller mindre det samma på omskuren eller ej? Förhuden blir ju icke existerande vid erektion, eller? Är väl endast vid slak penis som oomskurna har förhud att dra över ollonet medans omskurna inte har det.

Är ingen expert på penisar förutom min egen

• Anonym (Inte själv)

Min fru hade tidigare en omskuren man. Enligt henne var det ingen skillnad i känsla, men fördelen var att han kunde hålla på längre. Att han var omskuren hade troligen gjort att han kände mindre och därmed behövde längre tid på sig för att komma, vilket gjorde att hon hade större chans att uppnå orgasm under samlagen.

• Anonym (låg IQ lr liten värld)

Men snälla ni. Hur skulle sexet bli sämre av en omskuren kuk? Ni vet att detta görs i många västerlänska länder som GB och USA och inte bara på muslimer och judar eller vad nu alla fördomsfulla, outbildade lantlollor har fått för sig. Tänk alla Hollywood stjärnor ni suktar efter....

håller med om att medicinsk indikation oftast inte föreligger och ingreppet ofta är onödigt (kulturell indikation) men att sexet skulle bli sämre? hur tänkte ni där

• emliz
    Anonym (Inte själv) skrev 2015-04-17 13:38:31 följande:

Att han var omskuren hade troligen gjort att han kände mindre och därmed behövde längre tid på sig för att komma

• nanneN
    Anonym (Inte själv) skrev 2015-04-17 13:38:31 följande:

Min fru hade tidigare en omskuren man. Enligt henne var det ingen skillnad i känsla, men fördelen var att han kunde hålla på längre. Att han var omskuren hade troligen gjort att han kände mindre och därmed behövde längre tid på sig för att komma, vilket gjorde att hon hade större chans att uppnå orgasm under samlagen.

Tvivlar på att det finns något samband.
    Jag har haft killar som varit omskurna som kommit på 4 sekunder, och har även haft killar som inte varit omskurna som kunnat hålla på i timmar.
  • Anonym (milf)

Jag hade nog knappast känt mej som en riktig kvinna om jag hade blivit omskuren

Svar på tråden Är det skönare sex med en kille med omskuren kuk?