• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • soofa
    Tassen skrev 2015-06-23 09:22:48 följande:
    Jag är verkligen superlycklig nu.

Skrattade åt min sambo och sa att hans spermier gillar nog tempen på våren/början av sommaren. Mitt BF blir kring samma datum som hans barn är födda smile5.gif
    Förstår det! :D Och det är vi med, för din skull!

Haha ja, de behöver kanske bara värmas upp lite. ;)
  • Symetrical
    mikamon skrev 2015-06-22 23:41:56 följande:
    Ja. Nu tror jag bannemig att eländet är igång. Börjat få mensvärk och så verkar spottingsen övergått i blödning istället. Inte mkt men ja. Imorgon blir det säkert roligt :( Tagit värktablett i förebyggande syfte så jag inte vaknar av eventuell monstervärk.

Oh citerade nog fel. Symetrical bor i Sthlm ;p

Hahaha då är det säkrast att undvika staden ja ;) Fullt med skrikande småtjejer. Haha.

Jag gillar Gbg. Känner inte till stan så värst bra, men det blir mkt upptäckande nu under sommarn :) Min sambo kommer från västkusten.
    Okej att jag inte är jättestor, men så liten är jag inte! Och sååå ofta skriker jag inte att ni behöver sky hela Sthlm för den sakens skull!
  • Tassen
    Symetrical skrev 2015-06-23 09:24:58 följande:

Told ya, babe! Nästan löjligt glad för din skull, raring! Muah! (Pussljud)

Jag vill ju inte lämna er! Tänker stanna kvar och heja på er

Och speciellt på ditt sega äggo :-P
    Symetrical skrev 2015-06-23 09:45:47 följande:

Okej att jag inte är jättestor, men så liten är jag inte! Och sååå ofta skriker jag inte att ni behöver sky hela Sthlm för den sakens skull!

Du kommer ju skrikandes och jagar oss med gravtest *TEEEESTA TEEESTA!!!!!*
  • Symetrical
    Tassen skrev 2015-06-23 10:57:25 följande:
    Jag vill ju inte lämna er! Tänker stanna kvar och heja på er smile1.gif

Och speciellt på ditt sega äggo :-P

Du kommer ju skrikandes och jagar oss med gravtest *TEEEESTA TEEESTA!!!!!*
    Hahaha. Ligger någonting i det där... :-P
    Klart du skall hänga kvar och följa oss! Annars får du med den här galna skåningen att göra!
  • mikamon

Hahaha!! <3 :*
  • mikamon

O grattis igen Tassen! Helt underbart! :D

Jag mensar på här jag (eller inte. Blöder typ iiiingenting). Vill bara att skiten ska vara över. Liiite molvärk men inte sådär farligt som jag annars har. Funderade faktiskt på detta- kan man ha mens om ägget inte släppts? Och om ja, blir den mensen annorlunda (blöda mindre osv)? För såhär lite har jag aldrig blödit. Första mensdagen brukar likna ett slakteri!

• Tassen
    mikamon skrev 2015-06-23 12:14:41 följande:

Jag mensar på här jag (eller inte. Blöder typ iiiingenting). Vill bara att skiten ska vara över. Liiite molvärk men inte sådär farligt som jag annars har. Funderade faktiskt på detta- kan man ha mens om ägget inte släppts? Och om ja, blir den mensen annorlunda (blöda mindre osv)? För såhär lite har jag aldrig blödit. Första mensdagen brukar likna ett slakteri!

Så var det för mig förra månaden. Spottings hela tiden innan och sen superlite mens när den väl kom igång.

Men ägget släppte iaf, det säger tempen iaf.
  • Symetrical
    mikamon skrev 2015-06-23 12:14:41 följande:

Slakteri! Aaahahahshhsa.
    Ja, jag har så när jag inte har haft äl. Blöder bara lite, knappt någon värk och lite fler dagar än annars. Fast å andra sidan borde du inte fått tydlig tempökning om ägget aldrig släppte..!?
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni