Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Åh denna längtan och ovisshet. Längtar så efter att få veta om vi lyckades eller inte hade varit så skönt och bara veta,ovissheten är det värsta jag vet och att inte ha kontrollen över vad som händer eller kommer och hända :( Som någon sa kan man inte bara få hoppa fram en vecka eller så. Fick ju positivt äl test i söndags, så gissar på att äl var i måndags så jag är bara på äl +2 idag :( Och bim - 11 och jag tänkte tidigast testa den 5/6 med andra ord bim-1 och äl +11 men hur skall jag klara av och vänta så länge. Sugen just nu på att ta test tidigare typ bim -3 men då kommer de bara vara äl + 8 så lär nog inte visa något då :( Frågan är om cykeln kommer vara på 26 dagar som den varit senast nu när äl kom lite senare än väntat frågan är om vi bör vänta och testa senare,men kan vara bra och veta då de kan vara att vi skall få sova på ett hotell på bröllopsnatten och få champagne men i nu läget tänkt be om alkoholfritt. Tänker ifall de visa negativt då dagen på bim -1 bara för det är äl+11. Plussade ju på bim-3 med dottern, men inte säkert det blir så nu. Vet inte hur jag skall tänka eller göra. Hur hade ni gjort? Förlåt för lite rörigt inlägg.