• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • Symetrical
    Jelu skrev 2015-05-14 22:13:50 följande:
    Positivt äl test igår morse så borde varit igår. Men man vet ju aldrig hundra med min kropp som lever sitt eget liv.

Bara vänta och se om det kommer mer.
    Ofta sker 24-48 timmar efter positivt äl-test, så jag sätter alla mina marker på äl-blödning! Någon som sätter emot..?
  • Jelu
    Symetrical skrev 2015-05-15 07:40:41 följande:
    Ofta sker 24-48 timmar efter positivt äl-test, så jag sätter alla mina marker på äl-blödning! Någon som sätter emot..? smile2.gif
    Har hört talas om äl blödning tidigare men aldrig haft det därför tänkte jag inte på det.

Har inte kommit mera iaf
  • halo83
    Symetrical skrev 2015-05-15 07:36:59 följande:

Hmm.. Och hur högt låg tempen innan mensen kom? 0,1 grad kan det absolut diffa. Du drack inte någon alkohol dagen innan? Kan också påverka.

Har precis börjat tempa så vet ej hur tempen låg innan.

Nej ingen Alkohol

I dag låg den på 36,81
  • anynumos

Kunde inte hålla mig så imorse tog jag ett graviditetstest, negativt cb test, äl+6. Trodde inte det skulle visa positivt men har en känsla av att jag är gravid ändå...
    Kommer förmodligen ta varje morgon och jämföra eventuella förändringar Cool

Någon annan som börjat testa sig ännu?

• milla741

Jag mår illa!!!! Då får man ju hopp för jag brukar ju inte må illa. men känns dock tidigt och kroppen kan ju spela en ett spratt, så det är nog något annat och har ju så lång cykel denna månad den tar aldrig slut!!!!

• milla741

Dagen innan äl tog jag tempen på eftermiddagen då jag blev varsel om hur man tempade. Då hade jag 37 äl dagen 37,2 och dagen efter 36,8 sen dess har jag legat på 37.1 - 37.2 men jag vet ju inte min grund temp än.

• Symetrical
    halo83 skrev 2015-05-15 08:15:35 följande:
    Har precis börjat tempa så vet ej hur tempen låg innan.

Nej ingen Alkohol

I dag låg den på 36,81
    Var tempar du? Min kan diffa mellan 36,2-36,4 innan äl och mellan 36,6-36,8 efter, så är nog inga konstigheter.
  • milla741

Haha jag vill oxå testa varje dag men jag vill vänta ändå så man har större chans att få ett + :D

anynumos skrev 2015-05-15 08:50:03 följande:

Kunde inte hålla mig så imorse tog jag ett graviditetstest, negativt cb test, äl+6. Trodde inte det skulle visa positivt men har en känsla av att jag är gravid ändå...

Kommer förmodligen ta varje morgon och jämföra eventuella förändringar 

• MissMf
    anynumos skrev 2015-05-15 08:50:03 följande:

Kommer förmodligen ta varje morgon och jämföra eventuella förändringar Cool

Jag är oxå testoman :p tänkte börja på måndag tror jag. Eller om man ska vänta till fertility friend satte ut test dagen.. Ska nämligen på massage nästa fredag och på bröllop på lördagen, testdagen är satt på söndagen. Men lär inte kunna vänta :p hoppas på ett plus om två dagar för dig :)
  • milla741

Soofa lagom till helgen och allt ???????? tummen upp

soofa skrev 2015-05-15 07:14:42 följande:

Tror det är ägglossning på gång här! :D

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni