• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • milla741

Allså det skulle vara en tummen upp där frågetecknerna är glömde att det inte gick att använda egna haha

milla741 skrev 2015-05-15 09:30:03 följande:

Soofa lagom till helgen och allt ???????? tummen upp

• EliWe

Nu har jag beställt hem clearblues digitala ägglossningstest med dubbelhormonindikator, då ska jag väl lyckas hitta min ÄL!

• Jelu
    EliWe skrev 2015-05-15 09:48:20 följande:

Nu har jag beställt hem clearblues digitala ägglossningstest med dubbelhormonindikator, då ska jag väl lyckas hitta min ÄL!

Jag har lyckats med den. ????????

Hoppas du gör det med.
  • Jelu
    Jelu skrev 2015-05-15 09:54:09 följande:
    Jag har lyckats med den. ????????

Hoppas du gör det med.
    Jag gjorde två tummen upp inga frågetecken
  • vår sommar

en till testohållick här. Haha samma sak varje gång mensen kommer så tänker ja, nästa gång ska jag inte testa förrens bim +2. Men varje månad sitter jag som på nålar och börjar testa flera dagar för tidigt.. Nu är det äl snart och ska börja med äl test på söndag.

Nån som är på utmaningen att orka hålla sig att inte testa förrens bim kanske?

• MissMf
    vår sommar skrev 2015-05-15 10:02:21 följande:

en till testohållick här. Haha samma sak varje gång mensen kommer så tänker ja, nästa gång ska jag inte testa förrens bim +2. Men varje månad sitter jag som på nålar och börjar testa flera dagar för tidigt.. Nu är det äl snart och ska börja med äl test på söndag. smile5.gif

Jag är på! Eller om jag ska testa dagen innan. Ska dricka på kvällen innan bim. Men är ju egentligen ingen fara om man dricker då.. Dom som inte är testomaner vet ju inte förrns mensen är sen och lever som vanligt tills dess ;p
  • EliWe
    vår sommar skrev 2015-05-15 10:02:21 följande:

en till testohållick här. Haha samma sak varje gång mensen kommer så tänker ja, nästa gång ska jag inte testa förrens bim +2. Men varje månad sitter jag som på nålar och börjar testa flera dagar för tidigt.. Nu är det äl snart och ska börja med äl test på söndag. smile5.gif

Jag är på! Denna gång ska jag hålla mig, är ju iofs dag 1 på mens idag så känns tryggt att lova så här långt i förväg :p
  • Fronten

Min äl är 27:e/5 och bim 10:e/6

Jag skrev fel först så jag ligger på fel datum i listan ????. Denna gång ska jag inte testa mer än 1 dag innan iallafall. Tänk vad lätt det är att börja stressa upp sig för att jag inte blev gravid på en gång. Egentligen har jag åldern som nu också kan göra att det tar ännu längre tid .Men längtar man efter bebis är det svårt att inte bli besviken. Hoppas på denna månad annars blir augusti nästa försök då sambon är borta nästa Äl ????

• halo83

Tempar i oralt.

Ser även en stegring på testerna men det gör den ju lite då å då

Symetrical skrev 2015-05-15 09:01:12 följande:

Var tempar du? Min kan diffa mellan 36,2-36,4 innan äl och mellan 36,6-36,8 efter, så är nog inga konstigheter.

• halo83
    EliWe skrev 2015-05-15 09:48:20 följande:

Jag hittade min tack varde den.. Den kom 5 dagar tidigare än jag trott ... Lycka till :)
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni