• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • vår sommar
    fkh skrev 2015-05-19 10:35:10 följande:

Var tvungen att hoppa in här med ett genialt husmorstips. Blanda en del äppelcidervinäger med ca 6 delar vatten i en petflaska och vaska muffen lite med det två tre ggr per dag. Min svamp försvann direkt när jag provade detta och sen dess känner ett ansvar att dela denna information med all världens kvinnor :) Lycka till!

Ååå tack. ska absolut ge den kuren ett försök först innan krämen.
  • Symetrical
    Aniroma skrev 2015-05-19 10:57:15 följande:
    Okej va skönt att höra! Trodde man var tvungen att ha det!! Men så konstigt att cykeln är annorlunda än förra månaden. Ligger 0.5 grad högre totalt än förra månaden, genom hela cykeln!
    Ja, kroppen kan verkligen spöka med en ibland. Lite som om den vill poängtera att "mig ska du då rakt inte tro att du ska förstå dig på!"
  • halo83

Ja de va lika svag i dag .. Får se om det kanske är så att den ska komma på fredag istället då..för känningar har jag bu .

Symetrical skrev 2015-05-19 10:46:56 följande:

Var det lila svagt idag som igår? Du kanske får äl några dagar senare den här månaden. Det är ovanligt med en lutealfas som är längre än 16 dagar, så det kanske var en tillfällighet förra cykeln..? Jag får jämt stickningar i äggstockarna minst en vecka innan det övergår till riktig äl-smärta och ägget sen släpper. Håller tummarna för att det blir starkare snart!

• halo83

Möh, de e ju jag som räknar fel haha jag ska ju ha äl på fredag om jag går efter en lutealfas på 16 dagar som förra månaden . Såååå då kanske de finns hopp om att det kommer ske en ökning?

• soofa
    Symetrical skrev 2015-05-19 10:40:27 följande:
    Jag tror absolut att den kan vara tillräcklig! Återstår att se om den går upp ytterligare imorgon! När kom vi fram till att din äl skedde? I söndags eller? smile1.gif
    Hoppas det! Den får gärna öka ännu mer i morgon. Haha japp, i söndags! :) Äl-testerna var negativa i går.
  • Symetrical
    soofa skrev 2015-05-19 11:45:10 följande:
    Hoppas det! Den får gärna öka ännu mer i morgon. Haha japp, i söndags! :) Äl-testerna var negativa i går.
    Håller tummarna för det!
  • lisafisa22

Åh den här tråden passar mig perfekt.
    Håller på att försöka skaffa barn nr1 och jag har Bim den 29e maj och hade ÄL den 15e maj :)

Vilken gemenskap alla här verkar ha!
    Hopaps det går bra för er andra! :) 

• filippas

Gör som Lisafisa22 och hoppar in! Även första för mig!

Trodde jag aldrig skulle bli så galen av att hoppa på tåget mot bebis! Kan ju knappt tänka på annat Skrikandes

BIM 1 juni, äl 18

typ, tagit ut hormonspiral för inte så länge sedan så vet inte riktigt hur kroppen beter sig.. 

Håller tummar och tår för alla här i tråden!!! Skrattande

• halo83

Kan jag aaaana en stegring el är det bara för att det inte torkat?

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni