Novembersmile skrev 2015-10-02 19:48:13 följande:
jag går och väntar och avvaktar på spontan ägglossning. cd 14 idag och inga känningar. sist fick jag äl på cd 19-20 med pergohjälp. Så jag tror inte jag får någon ägglossning utan pergon.
Varför skulle jag få missfall för? :( hade graviditeten fortsatt hade jag varit 8+0 i morgon.
Men har ändå släppt det som hände, siktar framåt. Men ibland kommer det över en..
Håller tummarna för er alla! Kram
Mf v. 5+6
Håller alla tummar att det blir äl spontant för dig. Förstår din frustration över att bara gå och vänta. Finns inget värre.
Jag vill inte ens tänka på hur långt gången jag skulle ha varit nu om jag inte hade fått mitt mf. Har en kollega som jag tror måste vara gravid då hon har haft seabands mot illamående senaste veckorna. Har inte sagt något men då jag själv använde sådana när jag var gravid med dottern så kände jag direkt igen dem. Misstänker att hon ska ha ungefär då jag skulle ha haft i slutet på april så känns lite småjobbigt att veta att jag kommer bli påmind hela tiden genom henne. Så hoppas verkligen det snart tar sig för mig igen.