ondar skrev 2016-01-14 13:06:22 följande:
Idag är det 40dagar kvar exakt till bf (34+1). Bebis sparkar mkt ner bakom blygdbenet och fy vad ont det gör, men mår väldigt bra! Storebror fick jag hemsk foglossning av men var inte alls så här smärtsam att bära sparkmässigt, hehe.
Jag o sambon var och skrev faderskap och vårdnad idag, väldigt skönt att ha det gjort :). Nu är det bara för (troligen) lillebror att dyka upp <3
Välkommen Mrswalker!!
Ja har inte vart så aktiv här det sista, har ni börjat packa väskor osv än? Hur många har fått? Såg om pojken som kom i v 37 i typ förrgår men har det kommit fler?:)
Skönt att ha papperna påskrivna :) Är det något man behöver göra om man är gifta med? :)
Här är det 26 dagar till bf. Kan inte förstå att det börjar bli så nära nu! Nervöst!
Vi har packat våra väskor. I skötväskan finns allt till bebis och lite annat. Mina och min mans saker har vi packat i en bag. Det som saknas i väskan är lite snacks till oss båda så det måste vi köpa i dagarna :) Sen hade jag behövt ett par mjuka inneskor. Har ett par ulltofflor men vet inte om jag vill riskera att få de förstörda, haha. Har ni packat?
Jag tror att det har kommit två små godingar till världen från denna grupp :)