Någon som kan lugna mina nerver? Spotting dagen före TD med starkt Plus!
Samma sits som dig, hur har det gått? Bara gråter.
Samma sits som dig, hur har det gått? Bara gråter.
Testdag idag, igår vaknade jag med migrän (fick migrän när jag fick positivt på stickan i tisdags också). Sedan såg jag blodet. Testade med CB och det står 1-2 veckor så det tyder väl på att det är för låga hormonhalter för vad det ska vara. Verkar vara ett pågående missfall. Tänker att migränen igår var ett tecken på att hormonerna chockdök. Vet ingenting, väntar på samtal från kliniken, men jag antar att det går åt skogen igen. Det känns så orättvist och onödigt. Denna glädje och detta hopp och sedan missfall. Drar i sista halmstråna, men det kommer vara kört. Detta är försök två för barn tre, sammanlagt försök nr 9. Vad det tär...
För mig är det rejäl blödning.
Kliniken ringde och de säger att jag är gravid tills motsatsen bevisats, att jag ska göra nytt test på torsdag och att inte måla fan på väggen, men jag tror ändå att det är missfall, det drar bara ut på det...
Jag är helt förvirrad för pluset blir starkare, blödningen började i söndags och då stod det cb 1-2 v. Igår em tog jag en till cb och tänkte att det var ju slöseri med pengar, men då stod det 2-3 v alltså 3 dagar senare, så hcg måste alltså öka. Jag blöder fortfarande som mens, kanske lite tunnare. Idag har jag lämnat blodprov och ska lämna ett till på fredag och då få någon form av hum hur nivåerna ser ut. Oj vad jag surfar om blödningar etc. Barnmorskan på kliniken säger att det är vanligt att man blöder även rikligt i början. Jag är förvirrad, men har kvar lite hopp, det kan ju vara den ena som blött ut, utomkveds, man jag har inte ont, genombrottsblödning, ett kärl (fast då undrar jag om det blöder så här länge, det är ju dag 4 nu) Hittar ingen bra fakta om blödningar.
Gjorde hcg blodtest, i förrigår hade jag 337, idag 647, normala värden för dag 18 och 20.
Tussebus - fortsätt med hormonerna tills du har fått konstaterat ett du inte är gravid. Jag har blött som en full mens en hel vecka och det kommer fortfarande lite grann och jag är gravid. Gjorde CB i morse 2-3 veckor, enligt mina beräkningar ska jag ha 3+ idag. Började tappa hoppet. Så jag köpte ett till test för imorgon och kunde inte hålla mig så nu på em är det gravid 3+. Tydligen går gränsen för 2-3 v vid hcg 200 och för 3+ hcg 2000.
Jag hoppas att det är på riktigt, kan inte riktigt slappna av, vill se ultraljud och hjärtslag, och jag har inte riktigt trott att man kan blöda så här som jag gjort och vara gravid, men tydligen är det möjligt. Hoppas bara att det inte kommer fortsätta att blöda nästa månad också.
Grattis, vad skönt! Jag har äntligen slutat blöda och väntar på mitt VUL nästa fredag.
Jag går in i v 7 nu, 6+0... Just nu surfar jag bara i tråden om blödningar, jag har slutat blöda, men det är ibland lite gammal rosa/brunt som kommer med lutinuset. Trött är jag och blödig, så det borde vara gott tecken. Nu har jag slutat testknarka, efter cb 3+ kan jag inte göra mer. En kompis sade så snällt att "nej, du är inte galen, bara fullproppad med hormoner" kändes fint.
Ja det ska bli spännande att se, jag har ju satt in två, så det ska bli intressant, kanske de kan ge en förklaring till blödningen. Kan ju varit en som försvann.
Var på UL idag, de såg inget foster. Allt förgäves, väntar på störtblödning.