Vi med BIM i juli
Jag hänger gärna på här :) Har bim 30 juni, men hoppas att det är tillräckligt nära juli ;)
Jag hänger gärna på här :) Har bim 30 juni, men hoppas att det är tillräckligt nära juli ;)
Vad roligt, välkomna :) detta är en tråd där vi ibte får någon mer mens i ;)
Hej
hoppar in här jag med, räknar med att mensen kommer imorgon då dagens test var negativt. Men hoppas ju egentligen på att få hoppa ur här igen.....
Blir 7e försöket sen senaste mf (2ma och 1 mf sen syskonförsök började i juli 13) har en dotter som blir 3 i augusti.
Äl på midsommardagen och Bim 2/7
Jag tänkte påbörja en BIM-lista. Fyll gärna på :)
30/6: EkoS, åttonde försöket
1/7: Halo83, trettonde försöket
1/7: livias
2/7: H1ssa, första försöket
2/7: Sowe81, sjunde försöket
2/7: Mayy
7/7: nist, andra försöket
Miamarina84, åttonde försöket
Novembersmile
Här börjar der också närma sig, men inga positiva test ännu. Borde bli positivt i kväll om äl kommer i tid
Massor med äl-sekret här idag men ännu inte positivt äl-test. Men det blir mycket mys nu!
Nu börjar det nog närma nog ÄL för mig. I går fick jag lite värk i ena äggstocken (tror jag) och började må illa, i dag fick jag positivt äl-test och kroppstemperaturen dippade en del. Har aldrig haft andra symptom på äl förutom att kroppstemperaturen gått upp efteråt. Någon som haft en tempdipp under ÄL eller blivit illamående runt ÄL?
Det mest positiva test jag haft sen vi började försöka. Hoppas att det betyder att vi har större chans den här gången också...
Jag tror att ägget släppt så fort det vlir svagare på testet
Jag undrar samma sak. Jag hade äl i fredags, men fick just två sträck, fast det var svagt men ändå tydligt.
Har ni ändrat era kost/dryckesvanor någonting när ni bestämt att ni ska försöka?
Äl tider här.. Men svårt att veta vilken dag. Kör ju lite efter en app så man har lite koll men kroppen är ju oberäknelig. Blir kanske till att testa äl stickor nästa månad. Fast känns som att dom också kan vara lite svåra utifrån tråden. Vilka hade ni rekommenderat, ni som kör på äl tester?:)