• EkoS

Vi med BIM i juli

Mayy skrev 2015-06-27 16:06:59 följande:

Är fortfarande sjuk idag så har svårt att fokusera på annat än halsont och ett tungt huvud. Men till och från idag har jag haft lite mensvärk :( inte ett så bra tecken på BIM -5 va? I övrigt känner jag ingenting och har inga symptom alls. Brösten är helt neutrala och allt annat är helt vanligt. Ställer in mig på att invänta mensen, så kommer inte ta något test...

Jag var gravid en gång som tonåring (gjorde abort). Missade det helt för att jag var sjuk över mensen och inte fattade att den inte kom :)
  • EkoS
    halo83 skrev 2015-06-28 04:18:13 följande:

Sjukt besviken... Neg idag. Och världens tempdipp så mensen kommer komma som ett brev på posten i morgon

Nej vad tråkigt!! Det är verkligen din tur snart.
  • EkoS
    Att vänta skrev 2015-06-28 09:09:21 följande:

Nu kom mensen igång på riktigt här. Så jag ansluter mig till de besvikna. Styrka till oss alla! Ska försöka ta det lite lugnare nu under sommaren så jag tar nog lit fl-paus.

Vad tråkigt! Hoppas ni får till det under sommaren :)

Jag lyckades hålla mig från att testa i morse. Bim -3...
  • EkoS
    Mileya skrev 2015-06-28 11:04:16 följande:

Samma här! :( på bim-3

Så jäkla ledsen.... :'(

Åh nej! Vad många ni är som verkar få tidig mens. Men det är ju ändå lite skönt att den kommer igång om den ändå ska komma.
  • EkoS

Det vackraste: hur går det för dig? Du är också nära nu va?

• EkoS
    Det vackraste skrev 2015-06-28 12:26:27 följande:

Ja, bim-4, äl+11. Vaknat med mensvärk två dagar i rad, lite brun flytning i förrgår, ingen pms. Verkar lovande :) men vågar inte tro något.

Har du symtom? :)

Jag har mått illa i två dagar, men i dag är det borta. I dag har jag istället svag mensvärk och är kissnödig. Brukar inte få mensvärk förrän några timmar innan mensen kommer, så vi får se om den dyker upp snart. Tempen har i alla fall inte gått ner ännu. Väntar du till bim med att testa?
  • EkoS
    mammaA93 skrev 2015-06-28 16:46:06 följande:

Imorse hade jag molvärk i livmodern och i svanken.... Tog ett gtest och tyckte mig se skuggan till ett plus men det är nog för tidigt, knappt 1 vecka sedan äl så säkert bara inbillning. (Stavas det ens så? Haha)

Kan du inte ta en bild då? :)
  • EkoS

Lyckades hålla mig från att testa i morse också. Bim -2 nu. Sitter på jobbet och kan knappt jobba pga illamående. HOPPAS verkligen att jag inte bara är skengravid den här månaden också.

• EkoS
    Elyssa81 skrev 2015-06-29 08:50:28 följande:

Bra jobbat! Testade idag på BIM -3 och det var negativt! Så inställd på mensen nu. Håller på med ett viktminskningsprojekt så blir det inget plus kan jag fortsätta köra på lika hårt med det! Det är i alla fall en tröst.

Tack! BIM -3 är fortfarande tidigt, jag håller tummarna! Annars kanske viktminskniningsprojektet gör susen :)
  • EkoS
    wannabemom skrev 2015-06-29 08:26:16 följande:

Imponerande att du lyckas hålla dig från att testa. Håller tummar och tår att det inte bara är en skengraviditet denna gång :)

Tack!!
Svar på tråden Vi med BIM i juli