Vi med BIM i juli
Hänger på här jag med! Plussade för några dagar sedan men det blev tyvärr till ett missfall, nummer två nu sedan vi började försöka i november. Nästa äl ca 1/7 och bim ca 16/7!
Hänger på här jag med! Plussade för några dagar sedan men det blev tyvärr till ett missfall, nummer två nu sedan vi började försöka i november. Nästa äl ca 1/7 och bim ca 16/7!
Hoppas vi lyckas tima äl och bim den här gången, dudette! <3
Har också haft två missfall sen vi slutade med skydd i augusti. Började väl försöka på riktigt med tajmade ägglossningar typ i november så vi är i samma sits. Men tredje gången gillt!!
Hålla ut!?!? Med min ägglossningshistorik lär jag snarare få samtidigt som din andra!
Värdelöst var ordet. Tänker också att händer det en gång till får vi iaf hjälp. Har fått tips om en studie i Borås (bor i Gbg) som man kan söka till i så fall. Känns tryggt. Men så otur hoppas vi att vi inte har! När hade du ditt första bf? Jag hade typ 18 sept om jag inte minns fel.
Fick tipset av gynekologen jag gick till bara för att göra en enkel undersökning nu efter 2:a missfallet. En läkare som heter Lennart Blomqvist som har en studie där där de som varit med tydligen har varit väldigt nöjda. Tror att det är mest för de som bor i Västra Götaland men man kan säkert försöka vara med även utifrån. Man skulle ringa till växeln på sjukhuset bara!
Fick mitt första i v 8+3 så då kändes det ju som att det hade gått lång tid (även om det förstås inte alls är så lång tid egentligen). Det andra var redan i v. 5+1 och då plussade jag så svagt och hade bruna flytningar från början så jag var helt inställd på det.
Det är svårt det där med första bf. Att det blir som någon slags milstolpe. Men vi blir väl gravida båda två innan dess. Vi ska ju plussa nu i juli!!
We have ourselves a deal, love!
Jamen det gör han nog! Plus att man förstås får en rejäl utredning av både kvinna och man för att utesluta allt annat. Men man kanske ska testa lite självmedicinering då Är det en om dagen som gäller?
Tog tre månader för mig också men jag är ganska säker på att jag inte hade någon ägglossning första månaden. Brukar känna av det tydligt och eftersom jag inte gjorde det visste jag inte när jag skulle ta äl-test heller. Den här månaden hade jag tydligare ägglossning än någonsin så jag hoppas att det betyder att det är en massa bra hormoner i omlopp!
Tar du ett snack med mina äggstockar om detta, så borde vi vara game sen!
Shit va me föytningar jag fått idag..men äl har ju varit...men är osäker på om äl testernas svagare.. Tycker det fortfarande ser för starkt ut för att vara neg..