• Yennie88

Vi med BIM i juli

Hej allihopa! Tänkte hoppa med i denna grupp också.

Jag och sambon gör försök nummer två nu vid nästa äl ca 27/6 och bim 11/7. Första barnet för oss båda, vi är 27 och 28.

29/6 Akire-84, andra försöket.

30/6: EkoS, åttonde försöket

1/7 Att vänta, nionde försöket (två missfall under tiden)

1/7: Halo83, trettonde försöket

1/7: Elyssa81, andra försöket

1/7: livias

1/7 Hoppas sommar 2015, första försöket

2/7: H1ssa, första försöket

2/7: Sowe81, sjunde försöket

2/7: Mayy

2/7: miamarina84, nionde försöket

2/7: Lisafisa22, andra försöket

2/7 ElsaR, andra försöket

4/7: Camilllla, första försöket

5-7/7: fsake, andra försöket

6/7 Nirvie, tredje försöket

7/7: nist, andra försöket

8/7: Tr86, tredje försöket

9/7 Fronten, tredje försöket

10/7 novembersmile

11/7Yennie88, andra försöket

14/7 88therese, andra försöket

15/7 Flerattälska, första försöket efter uppehåll

21/7 Familje lyckan, första försöket

• Yennie88

Närmar mig nu ÄL i slutet på den kommande veckan, sambon bortrest från fredag-söndag, beräknad äl lördag. Passande som bara den. Får se hur det går denna gång..

• Yennie88

För min del verkar det som att ÄL kommer tidigare än lördag, beräknad med P-tracker, lite känningar och flytningar redan idag endast fem dagar efter avslutad mens... Någon annan som brukar ha ÄL så tidigt efter mens?

Vore bra om det blev tidigare eftersom sambon reser bort fredag-söndag...

• Yennie88
    halo83 skrev 2015-06-22 12:43:05 följande:

Jag har väldigt tidig äl ..ca 5-7 dagar efter mens

Tack för svar! Kanske är den som kommer redan i dagarna då .
  • Yennie88
    Hoppas sommar 2015 skrev 2015-06-24 14:46:55 följande:

Hur känner ni inför alkohol veckan innan bim?

Och hur tidigt testar ni? Orkar ni hålla er till bim eller testar ni tidigare?

Vi alla är ju olika, jag själv dricker inte i huvudtaget. Men hade jag gjort det så tror jag inte att det hade hindrat mig från att ta ett glas vin innan positivt test. Embryot får ju sin näring och det som behövs från gule-säcken eller vad den heter de första veckorna. Så kan du inte avstå tror jag inte du behöver bli allt för orolig.
  • Yennie88

Jag har haft ordentliga äl-känningar sedan igår så nu är det bara att vänta på Bim och hålla tummarna!

• Yennie88

Jag hade min ägglossning igår, kl 11 kändes det som att ägget släpptes så nu är det bara att vänta på BIM.

• Yennie88

Grattis till er som plussat!

Jag är på ÄL +5 och har inga symtom direkt, ömmande bröstvårtor/vårtgårdar men det hade jag även förra månaden, visserligen nytt då jag aldrig varit med om det tidigare. Önsketänket är att det finns ett befruktat ägg som bara ska fästa, men så är det säkert inte.

• Yennie88

Grattis till plussen!

Jag är nu på ÄL+7 och har haft lite eventuella känningar i nedre magen, men vet inte om jag vågar hoppas för mycket, hade en mini-(Seg)flytning vilket jag aldrig har utöver vid ÄL. Lite illamående tidigare idag men det var nog bara hunger...

Har beräknad BIM om en vecka så det är bara att vänta ett tag till.

• Yennie88

Igår och idag har jag haft små mensvärkskänningar. Äl +8 idag, förhoppningvis är det ett ägg som fäst! Bim om en vecka och den är aldrig så här tidig, max 2 dagar tidig.

Svar på tråden Vi med BIM i juli