• halo83

Vi med BIM i juli

LillaEochP skrev 2015-07-24 11:38:17 följande:
    Hade typ alla symptom i två dagar men nu är allt borta här med... Känner mig bara sjuk. Febrig och varm fast fryser och huvudvärk.

Också Bim-2 idag men tänkte testa imorgon på min och sambons årsdag för att hoppas på att kunna ge honom det i present. Dock känner jag mig inte jätte hoppfull nu alltså!
    känenr mig precis som dig, feber frossa och huvudvärk men är inte sjuk. illamåendet hänger kvar en känner inget i magen..
  • halo83

Förstår dig! Vi har försökt i 14 mån och det tar nåt otroligt på psyket ...

Maka94 skrev 2015-07-24 22:34:17 följande:

Det var bara vårt tredje riktiga försök.. Men längtan har varit enorm så mycket längre så nu börjar det kännas..

• halo83

Tempdipp i morse, bim-1 idag så mensen kommer komma som en klocka i morgon. Bryter fan ihop nu!

• halo83

Liten...

Symetrical skrev 2015-07-25 09:06:19 följande:

Rejäl, eller bara lite?

• halo83

Jag sov askasst inatt,somnade 00:15 och vaknade 02:50 den tempen var 36,76 sen vaknade jag 04:45 och den tempen var 36,67 ( som jag skrev in) och nu vaknade jag 08:10 och då va tempen 37,00. Hur ska man tänka när man sovit så hattigt?

Symetrical skrev 2015-07-25 09:06:19 följande:

Rejäl, eller bara lite?

• halo83

Ok typiskt att man just inatt skulle sova kasst när de är bim i morgon...ville ju veta om jag fick en rejäl dipp el inte ..

sommarblomma1 skrev 2015-07-25 09:43:27 följande:

Jag har precis börjat med NC men om jag har förstått det rätt så ska man inaktives tempfunktionen om man bla sovit dåligt för det finns risk att det inte stämmer.

• halo83

Första mätningen är den tid jag brukar tempa men då har jag oftast somnat tidigare .

Symetrical skrev 2015-07-25 10:30:00 följande:

Precis som sommarblomma skriver skall man helst discarda de inadekvata mätningarna. Jag skulle nog snarare gått på första mätningen om jag vore du, med tanke på att det var vid den tiden du fått längst sammanhängande sömn, bortsett från den sista mätningen. Men så sent kanske du inte brukar tempa..? Jag är själv sån som får typ 0,2-0,3 grader högre om jag tempar bara ett par timmar senare än vanligt.

• halo83

Var bergsäker på att mensen skulle kommit nu när jag vaknade..gått och kollat typ hela tiden sen 06 då den brukar komma direkt när jag vaknat...men ..inget..

• halo83

Så här ligger den... Den är ju över linjen men tycker den hoppat så mycket å inte är så hög som jag sett att man ska ha... Finns de en chans tror du?

Symetrical skrev 2015-07-26 11:49:15 följande:

Bådar gott! Och tempen?

• halo83

Ja en billig sticka.. Kan aaaana streck om man anstränger sig så de e neg å sen ett digitalt neg..

Symetrical skrev 2015-07-26 15:02:36 följande:

Så länge mensen inte kommer finns det alltid en chans, vännen!

Har du tagit något mer gravtest?

• halo83

Ja det har den varje gång ... Fick lite rosa på pappret nu så de e kört för mig :(

Symetrical skrev 2015-07-26 16:46:54 följande:

Åh, så segt! :-/

Tror du själv att NC har satt ut äl på rätt dag den här gången?

• halo83

Idag :(

Jag har aldrig varit med om rosa flytningar förut..de såg ut som äggvita fast lite lite lite rosa. Jag har alltid börjat blöda direkt på morgonen med mörkt blod

Symetrical skrev 2015-07-26 17:49:39 följande:

Mög! När har du bim?

• halo83

Kan man få nidblödning typ 15 dagar efter äl? Jag hade äggviteflytningar den 11:e och NC satte Ut den Dagen som äl... Men tänkte ifall att äl skedde senare? Idag är jag på äl+15 om man räknar från den 11:e

• halo83

Jag hade bara de på lördagen... NC satte ut äl då men en annan app Söderström jag hade äl på tisdagen efter...

Nä ingen bild,va så svagt att de inte syntes på bild.

Symetrical skrev 2015-07-26 18:41:39 följande:

Hade du bara äggviteflytningar en enda dag?

För kollar man på din graf skulle du ju nästan lika väl kunnat ha haft äl typ fyra dagar senare och isf är du bara på äl +11.

Du har inget foto på testet från imorse?

• halo83

Sitter i samma sits med bim idag med rosa på pappret.. Aldrig fått så innan utan mensen har kommit direkt. Nu är det mer som blodiga flytningar. Inte alls samma färg mängd el konsistens som jag brukar ha vid mens. Osäker på om jag är på äl +15 el om jag är på äl+ 11...

hennaah skrev 2015-07-26 19:11:11 följande:

Bim -3 och rosaaktigt på pappret.... Jag vill inte ha mens nu... Den har aldrig varit tidig så jag hoppas att detta är något.. Annat.

Kan man ha nidblödning så tätt inpå bim??

• halo83

Haha säger att ska de stå ;) Rent tidsmässigt och tempomässigt så kan jag lika väl vara på äl+11 . NC satte ut äl den 11:e men en annan app sa äl den 15:e... Och jag har samma temp den 11:e som den 15:e . Äl sekret den 11:e och då ska äl ske 3-5 dagar efter... Såååå det e fan inte omöjligt med en nidis... I o m att tempen inte sjunkit under basallinjen heller.. Så borde jag inte få mens idag...eller tänker jag helt fel?

Symetrical skrev 2015-07-26 19:22:15 följande:

Söderström? :-P

Jag får jämt äggviteflytningar minst 4-5 dagar innan ägget väl släpper.

Testade du inte med äl-test?

• halo83

Blöder knappt märkbart så de ska bli spännande å se hur tempen ligger i morgon, för visst måste den ha sjunkit massor om det nu är mens?

Symetrical skrev 2015-07-26 20:31:44 följande:

Nej, det låter absolut inte som en omöjlighet då! Håller alla tummar och tår för dig!

• halo83

Tempdipp och tilltagande smärta och blödning så japp, de e kört denna gång oxå.. Lämnar fl nu ett tag så får vi se om vi orkar med försök 15

Svar på tråden Vi med BIM i juli