Vi med BIM i juli
Absolut!
Absolut!
Molvärk till å från ,svagt illamående som går i vågor. Svullen om magen och extremt trött
Vad har du för symtom?? :) :)
Tog ett test till nu ..höll mig i 5 Tim... Ser inget på det. Hoppas de inte bara var ett spökstreck :(
Ja jag tar ett i. Morgon när jag vaknar.. Nu har jag ju druckit en del oxå
Kan väl vara mer utspätt urin också? Ta ett imorgon när du vaknar så får du nog ett mer säkert svar :) Tycker att jag ser något på den första bilden du la upp, mer tveksamt på bilden när det torkat.
Håller tummarna så hårt jag kan för dig :D
Sjukt besviken... Neg idag. Och världens tempdipp så mensen kommer komma som ett brev på posten i morgon
Ingen mens än .. Bim-1 och alla tecken är som bortblåsta.. Om man går efter tempkurvan och jämför med förra månaden så kommer mensen idag. Vi får se helt enkelt.. Neg test iaf
Bim-1 idag.. Trodde att mensen skulle komma idag då jag tempar och följer det samma mönster som förra månaden så... Men jag brukar få på morgonen när jag vaknar,vaknade vid 06 å än ingenting. Mannen å jag myste även i morse å inget blod då heller.
Har heller inga känningar på att den ska va på g,å alla symptomer är borta. Gaaaaah denna eviga väntan å ovissheten
Stort grattis!!!!!
Är det trådens första plus tro?
GRAVID! Bim -3 och ett "gravid 1-2 veckor" med cb digital på morgonen :):)